Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 22 stycznia 2016

Ważny post, proszę o przeczytanie.

                                                          Witajcie, a raczej ohayo lub hello.
                             Ten post jest bardzo ważny. Proszę o przeczytanie go do końca.
_________________________________________________________________________________ Ostatnio byłam rzadko na tym blogu. Już od dłuższego czasu robiłam sobie i Wam zbędną nadzieję. Pisałam, że powrócę do częstego pisania. Nie będzie postu o świętach i moich prezentach. Zresztą, nie będzie już żadnego postu. Tak. To koniec. Ogłaszam to tu i teraz. Odchodzę.

Pisanie tego bloga było najlepszą rzeczą w ostatnim czasie.
1. Nauczyłam się pisać ciekawiej, lepiej. widać to po notkach na love-lps-blog i tutaj.
2. Poznałam wspaniałe osoby. Zyskałam dwie najwspanialsze przyjaciółki, nie mogę sobie lepszych wymarzyć. Pozdrawiam teraz Julie i MeCatze.
3. Stałam się bardziej otwarta na ludzi.
4. Nauczyłam się systematyczności,
5. Zdobyłam wspaniałych czytelników i ogrom wyświetleń i komentarzy.
6. Przeżyłam wspaniałą przygodę.

Wszystko kiedyś się kończy. Tutaj droga się kończy. Przepraszam was za to. Może napiszę dlaczego?

Moimi głównymi pasjami są muzyka i sport. LPS zawędrowały do pudełka do szafy. Rzadko się nimi  bawię. nie mam już czasu i ochoty. LPS zeszły na drugi plan. To głównie przez szkołę, muzykę, sport i inne. Przestały mnie trochę interesować. Rzadko je wyciągam z pudełka.

Dziękuję, że byliście ze mną. Dziękuje za 182 komentarze i 9180 wyświetleń na tę chwilę.

Możecie znaleźć mnie tutaj: https://ask.fm/xxxmarcysiaxxx

 Ostatni raz
~Cya!
~Marta2003          

5 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
    Prosze Cie nie odchodz
    to dzieki Tobie zaczelam pisac prosze nie koncz albo chociaz zostaw bloga do czytania moze bedziesz miala wiecej pomyslow i checi w wakacje. W tym okresie zawsze sie cos dzieje
    Rozumiem szkola i pasje przedewszystkim ja tez mam duzo obowiazkow ale w czasie wolnym nawet po calym miesiacu albo dluzej przyjemnie jest znowu cos napisac
    Popatrzec na liczbe wyswietlen ulepszyc wyglad dodac gadzety
    Ja w zeszlym roku tez odzucilam lps nawet nie myslalam o blogu a jednak
    Prosze nie odchoc zawsze moze bedziesz jeszcze miec jakis pomysl naprawde przynajmniej nie usuwaj bloga
    PROSZE bo sie poplacze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju Martiś ;c. Będę tęsknić za tym blogiem i twoimi LPS. Mam nadzieję, że nie kończysz z nimi na zawsze a to jedynie chwilowa przerwa od nich ;(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę oczywiście tęsknić ;C
    Ale każdemu może się znudzić...
    Między innymi stworzyłam Bloga dzięki tobie ;3
    Będziemy Ciebie pamiętać <3

    Enjoy♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie!!!
    Proszę, nie odchodz!
    Bardzo lubię Ciebie i Twojego bloga. To Ty zainspirowalas mnie do pisania na moim. Wiem jednak, że bez sensu się do czegoś zmuszać. W takim razie powodzenia na nowej drodze życia... Dziękuję Ci za założenie tego bloga, pisanie na nim , zainspirowane mnie i za wszystko. Nie usuwaj tego bloga. Gdy może pasja do lps powróci odezwij się. Nie zrozum mnie źle. Po prostu będzie mi Ciebie brakować. Powodzenia na nowej drodze życia :) .
    ~Wisienka ~

    OdpowiedzUsuń