Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 31 grudnia 2015

35. Podsumowanie roku 2015

                                                                          Heyo misie!
 Znowu opuściłam się w pisaniu. No cóż sorry XD. Ostatnia notka była słaba. No przyznam się... Nie miałam pomysłu i chęci. Obiecałam sobie, ze się poprawię.  To zacznijmy od tego, że mam kilka pytań:
1. Chcecie notkę na temat moich prezentów świątecznych? NIE DOSTAŁAM LPS więc dlatego pytam.
2. Chcecie notkę o moich świętach?
No to tyle XD
Macie szampana? Ja mam wiśniowego piccolo . (muszę uważać żebym się nie spiła XD) . Oprócz tego mam misia haribo z misiami haribo O.o . TZN: Mam misie haribo w pudełku w kształcie misia haribo XD , chipsy chyba 5 rodzai. ... I będę mieć tortillę roboty mego brata. A teraz przejdźmy do notki bo zanudzę was na śmierć...

*********************************************************************************
        Wiem, że taka notka pojawiła się u Julie ale miałam zamiar ją zrobić a ona mnie wyprzedziła. I myślimy          podobnie więc mam nadzieję, że nie będzie hejtów na temat odgapiania ^^

                                                                    PODSUMOWANIE ROKU 2015

• Przeniosłam bloga na bloggera

• Poznałam wielu wspaniałych ludzi . Szczególnie pozdrawiam Julie i MeCatze ♥• Zebrałam około 350 LPS
• Zaczęłam się jeszcze bardziej interesować muzyką i teraz potrafię wymienić ponad 20 zespołów , których słucham nałogowo i chyba dwa razy tyle, których słucham tylko, że rzadziej.
• Nie mam pomysłu co napisać XD

A teraz czas na wyświetlenia i sprawy czystko blogowe.


Założyłam bloga 11 sierpnia 2015 r. Wcześniej prowadziłam love-lps-blog ale to chyba wszyscy wiedzą. 

Zdobyłam tutaj 8111 wyświetleń. Bardzo wam dziękuje! 
Mam tutaj 174 komentarze!
Blog został czytany w 10 krajach: Polska, Francja, Stany Zjednoczone, Rosja , Niemcy, Wielka Brytania Kenia, Ukraina,Holandia i Norwegia
Mój blog najczęściej był czytany na Chrome i Androidzie oraz Windowsie. 

**********************************************************************************************************************************

Dziękuje za te wszystkie wyświetlenia i komentarze. A teraz czas na życzenia!
Życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku, wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i postanowień! W szczególności chcę to życzyć Julie oraz MeCatze, które pomogły mi w tym roku dużooo razy.

Ostatni raz w tym roku

~Cya!♥
~Marta2003

~Żegnaj 2015
~Witaj 2016!

6 komentarzy:

  1. Ja prawie zawsze odwwiedzam z Androida! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :)
    ( jak zwykle z reszta ;)
    A co do pytan:
    1.TAK
    2.TAK
    ;))
    Pozdrawiam
    ~Weru~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju Martiś też pozdrawiam :* <3! Oczywiście, ze chcemy notki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh :D Zawsze z Androida xD Pozdro
    ~~Hunter

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    1. Tak
    2. Tak
    Gratuluję tylu wyświetleń i komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odwiedzam z iOSa z Safari :D

    OdpowiedzUsuń