Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 18 grudnia 2015

34. Świąteczne wyminy... z wami? Problem z blogiem, święta już tak blisko!

Hey Misie!
Więc z owrotem nie wyszło, Weszłam 6 grudna, żeby coś dla was napisać a tu co? Komputer mi się zepsuł. Teraz mam go tak na hwilkę i szybko coś dla wa piszę. Ale masakra! Miałam w planach kilka notek a tu nie.Złośliwość rzeczy martwych. Mam już proponowane oceny i mam same 5 i jedną6.Jestem z siebe dumnaXD * ach ta skromność* Muszę się wziąć za komentowanie blogów bo ostatnio cos mnie u was miśki nie było.Przy okazji to mam sam próby teraz. Gram na gitarze na akademii imam rolę jako PUNK XD Więc muszę ćwiczyć. A jutro mam zawody z karate. Chwilowo po moich treningach pochwalę się kolekcją 5 siniaków na prawej ręce, 3 na lewej i około 3 na nogach. BRAWO JA! A teraz przejdźmy do notki
*******************************
Wpadłam na pewien pomysł.
Chcielibyście się ze mną wymienić?
Wkleję zdjęcia lps, które mam na wymianę.
Za poularsa albo jakiegoś z listy 1 lub 2 mogę dać nawet 5!
Nawet jak mam powtórkę to piszcie.
Podróbki popularsów też mogą być.
Mam zamiar jakoś fajnie przerobić ^^
To zdjęcia!



Niebieski miś niedostępny.




Podoba ie coś komus? Piszcie , który jak coś i propozycje wymiany. 
*****************
A przy okazji to coraz bliżej święta cn?
U nas w mieście otwarli lodowisko więc czuję już ten klimat.
Mimo iż jeszcze nie zaczęłam sezonu, mam zamiar zrobić to jak najszybciej.
~Cya!♥
~Marta2003

7 komentarzy:

  1. W końcu notka :D Niektóre LPSy mam. Pierwsza !
    pozdr. Hunter

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że mogłaś napisać notkę :) . Ja też mam niektóre LPS :) . A i gratuluję dobrych ocen :) .
    ~Wisienka~

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie jakaś notka ;)
    Ale sie wyczekałam ;))
    No, fajna notka i ładne petki
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostawię ten post bez większego komentarza:/
    :/ :/

    OdpowiedzUsuń
  5. wesołych świąt!
    Ja niestety się nie wymienię :c
    zapraszaaszam do mnie na nju post ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj Roksi (nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz ;c) chciałabym się z tobą wymienić za tego pieska z różowymi oczkami z ostatniego zdjęcia :)
    Bardzo bym chciała odnowić z tobą kontakty ;))
    roksi

    OdpowiedzUsuń