Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 1 grudnia 2015

33. Powracam! Świąteczna Lista ( nie tylko LPS)

Hi!
Jak dawno nie było notki...
Powiedzmy, że była to przerwa, żeby nabrać chęci do pisania.
Co u mnie?
Zawiodłam się na kimś. Pomogły mi w tym Jule i MeCatze Za co serdecznie z całego serduszka dziękuje<33 
Nie ruszyłam LPS... Można nazwać to przerwą..
Nie będę ich chwilowo kupować. No chyba, że jakiś unikacik się trafi :33
Chwilowo zajmuję się moją drugą kolekcją.
Płyt. Wzbogaciłam ją o 5 nowych nabytków *-*
Zaczęłam także słuchać 5 genialnych zespołów.
Mam na myśli:  OneRepulic, Nickelback, KoRn, Slipknot raz Coldplay.  Oraz starałam się pojechać na koncert Scorpions w marcu i Iron Maiden w Lipcu ale nie wyszło.
Kupiłam te glany i śmiało mogę polecić, bo jestem w nich zakochana. 
A teraz nie przedłużając już zacznę odpowiadać na komentarze.
***********
Napomknę jeszcze,  że mam już ponad 6.900 wyświetleń i 161 komentarzy!
Kocham was!
Polecę także blogi:

MeCatze przeniosła się i działa teraz tutaj: Klik 
Nawet Jeżeli wcześniej nie widzieliście polecam zapoznać się . Blog jest genialny!

Plamcia ma serię Adwentową : Klik

I informacja dnia! Julie powróciła do świata żywych! Gratuluję Ci koffana 20.000 wyświetleń!

****************

Moje ODPOWIEDZI na wasze KOMENTARZE

Notka 32
Ta farba się zmywa? D: Ale ładnie wyszło :3 Kiedy nowa notka?
Ta farba to plakatowa i nie wyschła. była tylko do zdjęć przyznaję się. Dziękuje! Notka.. Hm teraz :3

Po pierwsze nikt nie chcę słuchać co robisz ze swoimi lps czy masz je w pudle czy nie kogo to obchodzi?!!!! Po drugie nie chwal się że masz konkursy i że kupujesz sobie glany i wiesz co tak Hallowen to pogańsie święto a te lps { wiem farba się zmywa| ale jesteś głupia ps to ja napisałem że jesteś do dupy myślałem żew się zmieniłaś po ostatniej notce ale...... NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie będę strzępić sobie języka. Dziękuje że 3 osóbki mnie wsparły i odpowiedziały <33 . A ty naprawdę nie masz co zrobić ze swoim życiem i musisz hejtować z anonima?

Martuś a czemu usunęłaś odcinki z akademi przetrwania ;-; to było takie fajne
Chętnie bym odpowiedziała, ale to coś, bardzo prywatnie prywatnego. 

A kiedy Sierra zrobi kolejną notkę?
W przygotowaniu do świat będzie ^^
Mam pytanie: znasz może numerek Chichirio? Podasz mi go?
Chiruśka ma numer #3601. Dziękuje Loke, że odpowiedziałaś podczas mojej nieobecności ;**

Marta co się stało z blogiem Calndivalpsblog? Został usunięty? :(((((((
Nie mam pojęcia. Ale jest mi z tego powodu przykro :c
Kostium dyni i zombie są naprawdę ładne, ale piszesz troszkę chaotycznie - musiałam przeczytać notkę kilka razy, żeby zrozumieć jej sens c;
Bardzo dziękuje ^^. Tak chaotycznie pisze i to bardzo. Ale mam zamiar się tego jakoś oduczyć XD
Bez urazy, ale mi się te kostiumy nie podobają. ;c
Wg mnie jedynie Sierra jest znośna... (a Ame'a jest mi najbardziej żal D;)
A to opowiadanie jest spoko c:
Spoczko ^^. Ja osobiście z efektu też zadowolona nie jestem ;**

*********************
A teraz lista, co chciałabym dostać na mikołajki + święta. Choć można powiedzieć, że moim prezentem były już glany i 3 płyty. Ale to tak przedwcześnie i raczej już nic nie dostanę. Ale zrobię listę rzeczy, które ogólnie chcę XD
5.
Kocham . Tyle w temacie.
4
Uwielbiam brzmienie tej płyty. Chętnie przyjęłabym ją do mojej kolekcji ^^
3
A ta jest ... Świetna!!
2
Chyba każdy wie, że kocham Green Day ;**
1.
MP4.. Takie marzonko moje małe ^^ Przydałoby się bardzoo 
Nie będę wklejać zdjęcia bo sama nie wiem jakie dokładnie. Jakieś albo czarne albo białe. Firma do rozkminy jeszcze pozostała. 

******************
Owszem, nie ma żadnych lps na liście. To był taki nie LPS post, No ale wiecie tłumaczenia moja niby lista prezentów. Jakoś tak samo wyszło :/
Obiecuję, że od teraz notki minimum raz na tydzień!
Cieszycie się, że wróciłam?
~Cya!♥
~Marta2003

8 komentarzy:

  1. Dobrze, że już jesteś :) . Brakowało mi Ciebie i to bardzo. Świetny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cy zobaczysz mojego bloga proszę tylko go zobacz nazywa się "Star lps julii" .

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  3. Cy zobaczysz mojego bloga proszę tylko go zobacz nazywa się "Star lps julii" .

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE CHRISTMAS!!!!!!!!
    uwielbiam cie czytac
    a tak po za tym jestem nowa na blogerze moze wpadniesz mylittleworldlps.blogspot.com byloby mi milo

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedziałaś mi na komentarz?! WTF?! :D tylko że wcześniej pisałam jako "Perła LPS" XD

    OdpowiedzUsuń
  7. to bardziej ja się na kimś zawiodłam... nie drążmy tego tematu... nie musimy być przyjaciółkami,koleżankami ani znajomymi ale nie musimy być wrogami...
    chyba wierz kto to napisał

    OdpowiedzUsuń