Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 31 października 2015

32. Halloween

Ohayo!
Jak widzicie posty raz na tydzień. I chyba tak zostanie.
Ostatnio większość lps powędrowało do pudła,
To ulubione zostawiłam na półce a reszta do pudełka.
Czemu? Ciągle miałam bałagan bo nie chciało mi się ich układać -,-
***********************
Ogólnie to co u mnie?
W szkole jest ok .
Mam dwa konkursy w przyszłym tygodniu: Matma i Polski.
Miał być Angielski ale ogólnie nie będzie. 
Kupuję sobie glany <33
I to chyba tyle...
****************
Haloween
Więc zacznijmy od kostiumów moich lps
AME I SIERRA

Pan Zombie oraz jego śliczna potworka <33
NATAN I ANABELLE

Duch i Dynia XD
Razem!
***********
A teraz co robiły dzieciaki?
Więc ekipa:
Whall (szczeniak z teledysku Na Na Na ) , Arietta (#1607) oraz Mela ( fhvf)
Chodziły przebrane za : Śmierć, różowe frugo oraz za Pana milorda z notki 14. I poszły do pana milorda, który wywalił je za drzwi. Więc cały dom obrzuciły mu papierem toaletowym, pod drzwi dały sztuczne rzygi, pomazały mu farba plakatową ściany i narysowały mu kupę na oknie  . Milord looknął przez okno i miał kupę jako brodę. Więc zrobiły mu zdjęcie. Nie opublikuję go tutaj . Ale dały go na pet facebook. One są świetne ! *-* . 
Później polazły do starej babci Kunegundy. Ona powitała ich okrzykiem:
WY POGANY MAŁE! TO POGAŃSKI ZWYCZAJ! WYWOŁACIE Z GROBU MOJEGO MĘŻA TEOFILA JESZCZE! IDŹCIE STĄD DALEKO MAŁE SZATANY! WRACACIE SKĄD PRZYBYŁYŚCIE!!!!!!
Co było mega śmieszne.  Oczywiście nie dla babki Kunegundy. 
Cukierki dały im oprócz milorda oraz baby Kuny wszyscy, Ach no tak! Pominęłabym kotkę Mendy! Ona oblała je wodą. Dlatego musiały wracać do domów. Oczywiście nie zapomniały o kupie na ścianie domu Mendy!  Sierra i Ame przechodzili obok kiedy one to malowały. I co zrobili? Nie upomnieli. To był coś takiego 
,, DAJESZ DAJESZ! MOŻESZ DRUGIEGO DORYSOWAĆ! I NARYSUJ MENDY Z KUPĄ! CZOLE! JEDZIESZ! SZYBKO! DORYSUJ JESZCZE SZLACZEK Z KUP I ZWIEWAMY! " a kto to powiedział? Sierra. oczywiście Ame się dołączył.
Dziewczyny uzbierały 3 wory słodyczy. 
*******************************
Sorry, ze takie to opowiadanie ( tak to nie opowiadanie) słabe. I głupie. No tja... Ale  nie mam czasu na pisanie chwilowo a chciałam, żebyście coś na to Halloween mieli.  Taki post na spontana . Dobrze, To cześć!
~Cya!♥
~Marta2003



20 komentarzy:

  1. Hejka! Tak dawno nic nie komentowałyśmy... Przepraszamy :* Post cudowny, kostiumy wyszły cudnie. Dynia rządzi :P A Sierra nawet jako zombie wygląda jak TapMadl ;> Pozdrowionka!
    ~Kewi&Tusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kostiumy! Najlepsza Sierra i Annabelle

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opowiadanie! Kostiumy też super :) . Natan najlepszy XD .

    OdpowiedzUsuń
  4. Hunter Potter LPS1 listopada 2015 04:25

    Ta farba się zmywa? D: Ale ładnie wyszło :3 Kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze nikt nie chcę słuchać co robisz ze swoimi lps czy masz je w pudle czy nie kogo to obchodzi?!!!! Po drugie nie chwal się że masz konkursy i że kupujesz sobie glany i wiesz co tak Hallowen to pogańsie święto a te lps { wiem farba się zmywa| ale jesteś głupia ps to ja napisałem że jesteś do dupy myślałem żew się zmieniłaś po ostatniej notce ale...... NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczep się od niej .
      Noi co, że pogańskie. Może LPS to nie ludzie.

      Usuń
    2. Boshe...
      Najlepiej gnoić innych z anonima-,-
      Ty lepiej ogarnij dupe,albo spadaj z tąd !
      Napewno nie masz takich fajnych LPS !

      Usuń
    3. To ja tylko dodam, że to celtyckie święto, spopularyzowane w Ameryce. Wieżono, że na Halloween duchy wkraczają do świata żywych porywając niektórych ludzi. Celtowie upodobniali się więc do zjaw tak, by straszydła wzięły ich "za swoich" i nie zabrały ich do zaświatów. Polskie Dziady są natomiast pogańskie - próbuje się wywabić zjawy i nawiązać z nimi kontakt.

      Usuń
  6. Super! Sierra wygląda najlepiej.
    Też piszę konkurs z matmy :>

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Kostium Anabelle wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jak zwykle! Masz talent :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Martuś a czemu usunęłaś odcinki z akademi przetrwania ;-; to było takie fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. A kiedy Sierra zrobi kolejną notkę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie: znasz może numerek Chichirio? Podasz mi go?

    OdpowiedzUsuń
  12. Marta co się stało z blogiem Calndivalpsblog? Został usunięty? :(((((((

    OdpowiedzUsuń
  13. Kostium dyni i zombie są naprawdę ładne, ale piszesz troszkę chaotycznie - musiałam przeczytać notkę kilka razy, żeby zrozumieć jej sens c;

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy nowa notka??????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez urazy, ale mi się te kostiumy nie podobają. ;c
    Wg mnie jedynie Sierra jest znośna... (a Ame'a jest mi najbardziej żal D;)
    A to opowiadanie jest spoko c:

    OdpowiedzUsuń
  16. No nieźle w tym opowiadaniu :'D Kunegunda hehe.
    A te kostiumy :farbowe" da się chyba zmywać cn?
    Pomysłowo ogólnie :) Szkoda, że tak późno przybyłam tutaj na twojego bloga... :( i wgl późno na BlogSpot.

    OdpowiedzUsuń