Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 18 października 2015

30. 5.000 wyświetleń?! Teledysk, ZTD2

Ohayo!
Nie wierzę.
Mamy święto.
********************
Kochani! 
Udało się wam wbić na moim blogu ponad 5.000 wyświetleń! 
Jesteście niesamowici! Najlepsi Czytelnicy Ever. Wciąż w to nie wierze.
Tak, na tamtym blogu miałam ponad 17.000 wyświetleń. Ale prowadziłam go pół roku kiedy osiągnęłam tą liczbę. Jestem tutaj już prawie dwa miesiące. A tu co? Taka niespodzianka! Kocham was!
***********************
Chciałam tylko odpowiedzieć na komentarze i zaraz special!
Pierwsza ^^ Super fotki :3 Hej, to narysujesz mi tego collie? Białego.. Hunter z Always Love You, kojarzysz? Pozdr.
~~Hunter
Jasne, że ci narysuję! Tylko postaram się na następną notkę ok? 
Mam pytanko czy kupiłaś Sierre jak jeszcze była w sklepie czy przez allegro olx itp?
Kupiłam sierrę na olx w cenie 8 zł :)
Mam pytanie : Skąd ściągnęłaś te liście w tle? Czy można ściągnąć je za darmo czy trzeba płacić? 
Liście są w : szablon: dostosuj : tło: obraz tła . Są darmowe ^^
**************************
A teraz to na co wszyscy ( załóżmy) czekają! Teledysk! 
Wiem, ze nie wyszedł idealnie. Bardzo się starałam i robiłam go przez  3.5 h jak nie więcej. Mam nadzieję, że to docenicie. Napiszcie w kom czy jet ok!

*************************
ZNISZCZ TEN DZIENNIK
Zadanie 1
Wiec naskrobałam podziękowania dla was <3333333
ZADANIE 2
Wiec czas położył łapkę i odrysować.
LPS odbiją farbą swoje łapki na drugiej stronie
Sierra została potraktowana farbą i odbija łapencje
A teraz Anabelle czarną
Ame pomarańczową
Amy żółtą
Piorun różową
Tom zieloną Tylko zdjęcie się skasowało... I ChiChi  czerwoną
Pomaluję jeszcze moją rękę i wyszło to tak:
Teraz podpisy
I moje lps
Czas na ostatnie dziś zadanie
i takie mazie bezsensowne z podziękowaniem <33 Może ktoś spostrzegawczy zobaczy w tym oko ^^
****************
Następny ZTD Będzie plenerowy!
Dziękuje za przeczytanie!
i dziękuje za tyle wyswietleń! 
Na 10.000 jak się uda to co chcecie?
* room tour
* podawajcie w kom
~Cya!♥
~Marta2003

7 komentarzy:

  1. Zrób room tour, ale po domkach swoich LPS XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super teledysk :D
    Fajnie wykonane zadania ^^
    Taaak, chcemy room tour! :3

    Pozdrawiam x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny teledysk;)
    Tak zrób room tour!;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Teledysk jest świetny!
    Ja też bardzo chcę room tour :) .
    Dziękuję, że odpowiedziałaś na mój komentarz :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Teledysk jest mega!
    Tak zrób room tour :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki ^^ Gratuluję 5.000 wyświetleń :3 Masz super bloga i serio zrób room tour! :D Pozdro
    -Hunter

    OdpowiedzUsuń
  7. ten teledysk do dupy! Boże... ty nic nie umiesz porządnie zrobić..
    Ta piosenka jeszcze bardziej do dupy! Jesteś do dupy!Lps? Ile ty masz lat? Oki teledysk i tak dalej... ale rób to porządnie i może to piosenki którą wszyscy znają... Spadaj z tego bloga!

    OdpowiedzUsuń