Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 3 października 2015

28. Znszcz Ten Dziennik #1

Ohayo!
Dziękuje za ponad 4.000 wyświetleń! ;**
I za ponad 100 komentarzy <33 
Mam nadzieję, że wbijecie jeszcze kilka raz tle <33 
Jesteście niesamowici mówię wam!
************************
Zauważył ktoś nowy wygląd bloga Podoba wam się? Tak na jesiennie nie? Może być nowa playlista? 
*************************
Jeżeli wbijecie na moim blogu 5.000 tysięcy wyświetleń będzie teledysk do piosenki Na Na Na ! Wybrałam akurat ją, ponieważ będzie szczegółowy i piosenka jest bardzo fajna  (・∀・)
***************************
Rzadko pojawiające notki są spowodowane przez szkołę. ⊙︿⊙
Same kartkówki i sprawdziany. Mieliśmy już aż  3 kartkówki z angielskiego .
Zmienił nam się nauczyciel i mamy takiego wymagającego. Ale przynajmniej się czegoś nauczymy cn? ●ω●
Wczoraj miałam  sprawdzian z przyrody. Był dość trudny.  Ale chwilowo moją najgorszą oceną jest 4 z kartkówki z przyry. Bo nie wiedziałam, że Pijawka to pierścienica -,- . 
A jak u was w szkole? 
************************
Ale dobra. Zacznijmy ten dziennik !
Mam jedno zadanie zrobione przez kogoś więc nie pokażę bo... wygląda nie zbyt ładnie. XD . Dobra ale jedziemy z tym koksem!
Oto nasz egzemplarz:
Czas się podpisać:
( sorry, że poodwracane) Mam długopis i nie zawaham się go użyć!
Oto podpis biały zrobiony korektorem XD
Tutaj w trakcie:
Gotowe!

Zadania:
PISZ JEDNO SŁOWO W KÓŁKO I W KÓŁKO
Zróbmy tęczę!
I naszym napisem będzie...
Tęczowe LPS! A więc zróbmy też duży!
Pokolorujmy tęczę i skończmy napisy!
Teraz czas na jakąś fajną perspektywę ...
ZADANIE WYKONANE!
POKRYJ TĘ STRONĘ TAŚMĄ STWÓRZ JAKIŚ WZÓR
Nasz asortyment:
Może coś ala shorthair?
To takie coś nam wyszło. Chyba nie jest takie złe nie?
ZAMKNIJ DZIENNIK BAZGRZ COŚ NA BRZEGU
Co powiecie na My Chemical Romance , Green Day i LPS?
Na Na NA Na!  Basket Case i ...
LPS!
A teraz takie fajne ujęcie
Nom a więc ...
BĘBNIJ PO TEJ STRONIE OŁÓWKIEM
Zamieniam na mazaki! I będę o robić do muzyki!
Filmik:
Efekt:
Może dorysujemy jakiegoś niby doga?
Fufny cn? XD 
 ROZCIERA ŚLADY OŁÓWKA
To narysujemy Sierrę i Ame później poprawimy mazakami i kredkami i rozetrzemy.
I jak?
Rozcieramy 

W tej części o na tyle. Następna będzie bardziej LPS'owa! Chcecie następną?
Mam nadzieję, ze wam się podobała taka notka (●′ω`●)
Do napisania!
~Cya!♥
~Marta2003

11 komentarzy:

  1. Pierwszaaaa :33
    Bardzo podobają mi się tęczowe napisy LPS :D
    Tak samo jak podpisy.
    I ta strona, po której bębniłaś mazakami XD
    I rysunek Sierry i Ame'a (to imię się odmienia xd)
    A nagłówek jest supciooo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    A nowy wygląd jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowy wygląd bloga. Zniszcz ten dziennik super! Dawaj następną! Rozumiem że mamy {my} to wszystko i tak ten "nauczyciel" z j,a to on...
    wiesz o co mi chodzi!:} Pozdro andzia najeczka1

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria "Zniszcz Ten Dziennik" jest super! Też mam tą książkę ^^. Wygląd bloga jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta strona zaklejona taśmami jest świetna:) Sama bym nigdy na coś takiego nie wpadła. Jako że mieszkam w kociodupach dolnych niestety nie wiedziałam o takim wynalazku jak 'zniszcz ten dziennik', ale rzeczywiście fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super seria zniszcz ten dziennik!
    Też go mam
    Co do wyglądu to świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super seria zniszcz ten dziennik!
    Też go mam
    Co do wyglądu to świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wygląd *.*
    Gratuluję 4000 wyświetleń!
    Fajny wpis ^^
    Najbardziej podoba mi się zadanie z rozcieraniem ołówka x3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog <3 Też mam Pioruna (u mnie Błyskotka, królowa Petszopowa :3) I Ame'ego (Szarik) i Larotte (Angelina). A narysujesz mi białego collie? #363 z czarną bluzą? Plis :3
    ~~~Pozdr Hunter

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz skoro Sierra to twoja ulubiona figurka to może zrób Ask Sierry.Co ty na to? pozdrawiam andzia najeczka 1

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ile tych napisów Lps

    OdpowiedzUsuń