Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 26 września 2015

27. Moje brokatowe LPS

Witam was moi kochani!!!
Ostatnio miałam znowu przerwę w notkach. Ten tydzień był naprawdę ciężki . Nie dość, że miałam kartkówki i sprawdziany prawie w każdy dzień to kiedy jechałam rowerem do szkoły na koło skoczył mi pies i w ten sposób mam zdarte i opuchnięte kolano. W piątek , stała się rzecz prywatna, która bardzo mnie smuci. Niestety, w niedzielę będzie kolejna rzecz, podczas której nie będzie mi do śmiechu. Jak ktoś zgadnie to powiem w następnej notce. Cóż... Przejdźmy do notki nie marudząc już .

W poniedziałek będzie zniszcz ten dziennik! Większość z was chciała. Oczywiście większość zadań będzie LPS'owa! 
Odpowiedzi na komentarze :
Mam jeszcze pytanie: Czy ja też mogę na swoim blogu odpowiadać na komentarze tak jak ty?
Oczywiście! Ja preferuje ten sposób, żeby nie nabijać sobie komentarzy, Zdarzyło mi się jednak raz odpowiedzieć w taki sposób ,, komentarzowy" 
blog jest super i masz super lps , ale zobaczyłam twoje yt..............
i to jest dno!!!!!!! masz super pomysł lecz nagrywaj lepiej jakby thepuddinglpa tak nagrywała to miała by 20 subów i te twoje 17 subów to pewnie twoje przyjaciółki i nikt więcej!!
Moje yt nie jest dobre, wiem. Moje przyjaciółki w większości yt nie mają. Nie chcę nagrywać jak thepuddinglps ponieważ nie uważam jej za ideał.  Jak nie chcesz. nie musisz mnie oglądać :)
Fajny mają ten pokój :D
Szkoda, że Julie nie ma czasu :c
Ta seria z ZTD... Mi by nie bardzo pasowała, no bo to blog o LPS, chyba że i one tam będą.
Ale decyzja należy do cb ^-^PS. Skąd ty masz ten komputer?! Też taki chcęęę :c
Szkoda, to prawda :c . ZTD będzie w większości LPS'owe . Komputer jest od laleczek pinypon z hotelu. Jak wpadnę na pomysł pokaże jak go zrobić ^^
Nie bałaś sie że twoje lps będą miały rdze po tym prysznicu? ;o
Niee. Nie trzymałam je długo pod wodą i dokładnie je powycierałam i wysuszyłam ,,*-*,, 

JA CHCECIE< ŻEBYM ODPOWIADAŁA NA WASZ KOMENTARZ TO WPISZCIE NAJLEPIEJ W TREŚCI " ODPOWIEDZ" DZIĘKUJE ZA PRZECZYTANIE KOMUNIKATU :D
MOJE BROKATOWE LPS
Hariet
To jedna z moich ulubionych lps. Jest jak widzicie Husky New Mold. Ma brokat w uszkach :> .Posiada prześliczne niebieskie oczka oraz fioletowo białe umaszczenie. Jej chłopak to Yano. Ślicznotka ma 17 ( już prawie 18 :D) Lat. 
Piorun
Kolejny Husky. Tym razem normalny kształt. Ma taką brokatową " grzywkę" , Jest fioletowo/niebiesko/granatowo/różowo/biały z niebieskimi oczętami . Jego dziewczyna to Maddie .Ma 17 lat 

Maddie
To taka prześliczna fioletowo biała longhairka. Ma różowe środku uszu i kwiatuszek. Jej łapki są takie brązowy pomieszany z pomarańczem. Ma brokat na grzywce. Jest projektantką mody . Ma śliczniusie zielone oczęta *w* . Chodzi z Piorunem, Ma 17 lat. 

Beza!
To taka szyszka słodka. I znowu brokat na grzywce, Hasbro chyba lubi robić petkom " fryzury " XD. Jest taka szarawo biała i ma czerwony brokat. Bardzo ją lubię. Ma wiek około 23 lata.

Flo .
Brokat w uszkach i na kwiatuszku. Jest fioletowo- biała.  Ma podobnie Jak Beza 23 latka ^^

Nanami. 
Jest to króliczek z Chińskiego nowego roku. Czyli unikat *-* . Ma brokat w uszach i nad oczkami. Jest taka żółta . Prowadzi restaurację Nana Food. Ma jakieś 25 lat. 

Roko.
Tak jak taki napój nie? XD. Ma broka na grzebieniu. Jest realistyczny. Chodzi oczywiście o kolory. żółto-zielono-zielono-pomarańczowo-czerwony. Ma 24 lata.

Whall 
Dziwne imię wiem. Więc to szczeniak. Ma brokat na uszach. Nie mam już siły do pisania tych kolorów ,

Eleven
Małpka, którą dostałam od przyjaciółki  ( pozdrawiam Patusiu )  Na moje 1 urodziny. Jako, że nie lubię małp, to tą uważam za przeuroczą *-* Ma brokat na kokardce i łapkach ^^

Gold.
To taka psinka. Ma brokatową grzywkę. SwAAAAg!  Ogólnie bardzo ją lubię ^^

Smaug
z Hobbita XD. Jest bankierem. Ma brokat u uszach i na tym " grzebieniu : . Smoki są unikatowe! . Są drogie no nie?

Locia
To taka lotołapanka. Ma grzywkę brokatową. Bardzo mi się ona podoba ^^

Nema 
Taka rybcia ślicznotka <33. Jest prześliczna. Ma brokatową płetwę grzbietową. 

Kangoroo
Kangur z G3. Jest dostępy tylko w Toys'R'us. Dostałam go od brata. Jest zawodowym skoczkiem Ma taki cukrowy brokat :D

Dzwoneczek.
Wróżek nie będę opisywać. 

Lenka

Sugar

I królowa wróżek ^^


Dziękuje za przeczytanie!
~Cya!♥
~Marta2003
PS: o czym chcecie notkę? Napiszcie w komentarzu ^^

9 komentarzy:

  1. Super notka :) . Dziękuję, że odpowiedziałaś na mój komentarz <3 . Mam Gold, tylko u mnie nazywa się Izabela ^^ . Jeśli chodzi o notkę chętnie poczytam o Twojej kolekcji lub popularnych lps :3 . Oczywiście to Ty wybierasz o czym chcesz napisać :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam żadnych brokatowych LPS. Z twoich najbardziej podoba mi się Beza :)
    Może to dlatego, że ma w miarę naturalne kolory.
    A co do notki, tooooo... Mógłby być ranking twoich ulu LPS. Innego pomysłu nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. super! ja chce zniszcz ten dziennik w następnej notce! A i przykro mi z powodu no wiesz...:| pozdro andzia najeczka1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka porad dotyczących yt. Po pierwsze widziałam, że na niektórych filmach
    widać np. kolana, staraj się unikać takich scen. po drugie mów... chodzi mi o to że jak ja oglądam filmiki to mi się wydaje, że twój głos jest smutny...
    pozdrawiam! A i chce żebyś odpowiadała na komy!
    P.S wiem co mówię z tym yt, ponieważ też miałam yt i na samym początku nagrywałam tak, że coś zawsze było widać, ale teraz lepiej nagrywam i miałam kiedyś 10.000 subów! więc staraj się ,a będziesz miała kiedyś 10.000 subów! a może i więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba pierwszy LPS. Moim zdaniem podobałaby mi się notka o jakimś poradniku lub o jakimś domku robionym przez ciebie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile brokatowych LPS!!!!!!
    Ja ani jednego ni mam
    Z tych to chyba najbardziej podoba mi Smaug

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twojego bloga:) Zainspirowałaś mnie do stworzenia własnego

    OdpowiedzUsuń