Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 9 września 2015

24. 15 faktów o Sierrze

Hejka!
Co u was koffani? U mnie masakra ze szkołą x.x. Już mam 3 kartkówki zapowiedziane/ I jestem w grupie zaawansowanej z Anglika więc mam  27 słówek do nauczenia się na kartkówkę a podstawowa nie. Co za życie... Ale dobsz!  Chcę jeszcze ogłosić, iż to pytanie o odejście było bo:
 Mam mało czasu bo szkoła , karate , basen i życie realne cn?
Jak nie czytacie to skoro mam mało czasu nie widzę sensu pisania dla nikogo. 
ALE SKORO JESTEŚCIE ZE MNĄ TO ZOSTAJĘ ♥ .
I DZIĘKUJE ZA WASZE MIŁE KOMENTARZE I WSPARCIE ♥ 
Oddaje klawiaturę Sierrze
______________________________
HEYO LUDKI!
NAUCZYŁAM SIĘ KORZYSTAĆ Z CAPSLOCKAAA!!!
YEYYYY!!!
NO DOBRA NIE :( WYŁĄCZ MARTAAA!!!!!
Ok dzięki xD  zaczynajmy fakty o mua osobaaa!

1. Uwielbiam jeździć na desce! Najchętniej to bym z niej nie schodziła!


2. Mam starszą siostrę- Darcy. Bardzo się lubimy . Ten czarnuch ( tak mówię na siostrę XD) uwielbia mnie denerwować. I ma dużo kolczyków! ( nie na zdjęciu wgle nie widać -,- )

3. KOOOOOCHAM JEŚĆ! Uwielbiam słodycze l A najbardziej te muffinki z piekarni  w Pet Town ;3

4. Mam 3 przyjaciółki naprawdę od serca. Anabelle, Larottę oraz Kate. Jej nie ma na zdjęciu, ponieważ potki są dosyć... stare? 

5. Jestem okropnym śpiochem.  Śpię najczęściej do 11:00 i później cały dzień za mną...

6. Jestem zakupocholiczką . Najczęściej jak jadę na desce nie mieszczą mi się już torby. 

6. MAM ŚMIERTELNEGO WROGAAA! GRRR! NIE CIERPIĘ TEJ KOTKI! Mówimy a nia kotka naćpanotka. Jej prawdziwe imię to... Mendy. 



 7. Jestem uzależniona od muzyki.  Uwielbiam śpiewać i grać na gitarze. Oczywiście Ame musiał być na zdjęciu...
8. Mam zespół z Anabelle . A raczej mini zespół... 


9 JESTEM YOUTUBERKĄ ! Ale  w LPSowym świecie . Często trolluje moich fanów na skype i Omegle XD

10. Bardzo lubię czytać. Robię to często. Przeczytałam w życiu minimum 100 książek.Jestem pewna, że będzie tego więcej.

11. I'm SUSHI JAD!!!!  Nic nie trzeba chyba dodać XD

12.Szczerze? Jestem z lekka przewrażliwiona na punkcie swojego wyglądu...

13Mamy z Ame takie dziwne autko i zawsze jak gdzieś jedziemy wszyscy się na nas gapią XD 

14 Kocham Ame najbardziej na świecie<33  Mój narzeczony <33
15. Mam zwierzaka! I często wyprowadzam g na spacery,,,
TO NA TYLE JEŻELI O AKTY CHODZI!!!
Chcecie następną notkę w moim wykonaniu ? :D 
_______________________________
~Cya!♥
~Marta2003
~Sierra♥

5 komentarzy:

  1. Super!
    Ja też mam dużo kartkówek :/ Pani od polaka już w pierwszym drugim dniu szkoły zrobiła dyktando, a jutro kartkówka z przypadków :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Ja też mam dużo kartkówek :/ Pani od polaka już w pierwszym drugim dniu szkoły zrobiła dyktando, a jutro kartkówka z przypadków :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry memory, no ale muszę... zakupoholiczka się pisze! xD Oczywiście, że chcę następną notkę Sierry! :D
    Jbc. wcześniej byłam "A ja lubię collie :p"

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem w lepszej grupie [u nas nawet nauczyciele nie mówią zaawansowana xd] chociaż nie lubię języków ;p. 27 słówek? TYLKO? Zazdro. U nas trzeba się nauczyć 40-60 [połowa słówek z rozdziału] a na kartkówce tylko 8 +czasy :"). Do 11 to śpioch ;ooo?! Jaaacieee xd. BĘDZIE POST O ULUBIONYCH KSIĄŻKACH? Chcę to przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w szkole nie jest tak źle jeszcze, dopiero dwie kartkówki były xd
    A notka jest bardzo ciekawa, niech Sierra napisze też następną ^^

    OdpowiedzUsuń