Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 1 września 2015

21. Ask valentine

Hej kochani!
Udało się wam wbić 2.000 wyświetleń! Bardzo wam dziękuje. Ten blog ma dopiero jakieś 3 tygodnie O.o . Jesteście najlepsi! Z tej okazji będzie ask Valentine, a w którejś z następnych notek jej i Viridi pokój. Nie wiem czy w następnej.
Jak było na początku roku? Ja wróciłam o 10.00 . W tym roku będę 5 kwietnia pisać test szóstoklasisty... Stresuję się ;/.  Ze względu, że zaczęła się szkoła notki będą pojawiać się tak co drugi lub trzeci dzień.
Czas na Aska!
Znalezione obrazy dla zapytania wzorek na zaproszenie
Valentine:
Pisze takim kolorem: Valentine ♥

1. Dlaczego akurat przyjechałaś do miasta dopiero teraz?
Jakoś tak wyszło ^^
2.Lubisz lody?
Bardzo <33 Szczególnie truskawkowe. Są różowe... Tja XD
3.jakiej muzyki słuchasz?
Różnie. Słucham takiej, jaka mi wpanie w ucho ^^ 
4.znasz wielką gwiazdę sierrę?
Znam. O.O . 
5.Jaki masz kontakt z chlopakiem?
Bardzo dobry . Mówimy sobie wszystko i bardzo się koffamy :* 
6.znasz chłopaka Viridi? 
Gerarda? Oczywiście!
7.prowadzisz bloga?
Niee. Nie czuję takiej potrzeby .
8.Masz facebooka?
Tak. Ale oczywiście Petbooka. 
9.w jakim strój najbardziej lubisz chodzić?
Kokardka i boa ^^
10.jakiego yotubera oglądasz najczęściej?
Różniee . Mało siedzę na yt ^^
11.Lubisz Kate?
Znam ją tak pół na pół. Ale można powiedzieć że tak.
12.Gdzie teraz mieszkasz?
Z siostrą w mieszkanku.
13,Ilu masz przyjaciół?
Znajomych wielu. przyjaciół:garstkę.
14.do której klasy chodzisz/
Idę do 3 klasy liceum
15.Jaki film lubisz?
Hm. Kosiam Rise
16 Kogo najbardziej nie lubisz?
Nie wiem ^^ Wszystkich lubię ;D 
17.jaka jest twoja ulubiona restauracja?
 Najbardziej lubię kawiarenkę Horses cafe
18.Kochasz się przebierać?
Średnio.
19.Pisza o tobie w gazetach?
A i owszem.
20.Wolisz pojechać w góry czy nad morze?
 Smażyć się na kocyku na plaży ♥♥♥
21.gdzie przedtem mieszkałaś?
 No comment please. Petleggro.
22.Jakiej firmy masz telefon?
 Petphone! ( lpsowy iphone) 
23,Pracujesz gdzieś?
Jako fotomodelka i tancerka. 
24.Masz naj przyjaciółkę?
Nie do końca..
25.Byłaś kiedyś za granicą/
Gdyby raz!
26.co robisz w wolnym czasie?
Spotykam się z chłopakiem lub siedzę przed laptopem. 
27 Jak zostałaś tancerką?
Poszłam na castuing i spodobałamsię jurorom XD
28.Twoje hobby/
Tanieec <33 i pozowanie XD
29.Co lubisz jeść?/
Uwielbiam a wręcz kocham czereśnie  ♥_♥
30.Modelka czy tancerka?
Hm... Wolę być tancerką
31.Ulubiony kolor?
Różowy :D
32.Skąd masz ten tatuaż z boku i na szyi?
Ten z boku... To nie tatuaż. To jest znamię. A ten na szyi.. Jego historia: Brakowało mi czegoś. Uwielbiam różowy i mam znamię i znaczki w oczach w kształcie serca. Padło na serce. A że mój ulubiony kolor to różowy to jakiż by inny? 
33.lubisz przeprowadzać wywiad?
Zależy w jakich okolicznościach i jakie pytania,
34.Chorujesz na coś?
Nie.
35.Jaki przedmiot w szkole lubisz
Hmm. Wydaje mi się, że będzie to  chemia. Bardzo lubię chemię :o 
36.Byłaś kiedyś w Pet Club?
Nie. Gdzie to?
37.Należysz do jakiegoś klubu?
Jestem w szkolnym samorządzie.
38.Masz laptopa?
Mam kmputer stacjonarny. Laptopa zamierzam dzisiaj kupić.
39.Wolisz gadać czy pisać sms?
Więcej gadam
40. Lubisz pozować do zdjęć?
I to bardzo!
41.Piszesz pamiętnik/
Owszem, piszę. Zapisuję swoje przeżycia i wgle.
42.Jak często wychodzisz do ludzi jako tancerka?
Kiedy pracuję. Czyli często :) 
43.Masz dużo ubrań/
Tak średnio. Moja siora ma dużo O.o 
44.Dlaczego piszesz opowiadanie na blogu marty?
Ja nie piszę opowiadania tylko w nim występuję. 
45.Znasz twojego pradziadka? bo ja tak!
Niee?A ty skąd znasz, skoro on nie żyje? XD
46.masz zwierzaka?
Tak! Mój słodziak . Nazwałam ją  Malina <33 różowy robaczek <33
47 w co lubisz grać na kompie?
Ja bardzo rzadko gram. Zapytaj się Sierry lepiej
48.Umiesz jeździć na desce?
Nie... A bardzo bym chciała ^^
49 .Kochasz swoją siostrę/
 Bardziej to ją lubię XD
50.Wata cukrowa czy gofry?
 Wata! Wato maniacy łączmy się ! <33 . Niestety moja pani średnio lubi.
51. Lpsxerda czy thepuddinglps?
U nas w mieście raczej wszyscy Xerde wolą.
52.Lubisz kąpać się w basenie/
Oczywiście że tak!
53.Boisz się burzy?
Nie. Ale nie lubię jej
54.będziesz miala dzieci/
 Zobaczy się w przyszłości. Ale raczej tak. Chciałabym córeczkę <33
55. wolisz dom czy mieszkanie?
 Osobiście marzę o domku <33 Takim z drewna spokojnym <33. I najlepiej gdzieś nad morzem <33 
56.Znasz blythe?
 NIE PRZYPOMINAJ! OSTATNIO PRAWIE MNIE ZABIŁA!
57.sushi czy mięso/
 Sushi. Jestem Subwegetarianką
58.Ile razy dziennie się całujesz z chłopsakiem>
To nie jest twoja sprawa !
59.Róż czy fiolet?
 RÓŻ!
60.MAsz głupawkę? bo ja tak!!!
Ja nie mam. 
61 Masz łózko?
Nie wiesz? Śpię na podłodze. Sorry... Oczywiscie że mam. I to piętrowe! Ja śpię na piętrze. 
62 Kolczyki czy kokardka?
Kokardka. Nigdy nie założę kolczyka nigdzie indziej niż w uchu C;
63. Instagram czy snapczat?
Ja osobiście wole snapa. 
64.Znasz jakiś obcy język?
Francuski. 
65. LOdy czy truskawki?
Lody! Najlepiej jakieś różowe, Uwielbiam gumę balonową i watę cukrową! ( smaki lodów) 
66.Książka czy film?
Film. 
67.Grasz w pokera?
Nie.
68.masz kartę rowerową?
Mam ale rzadko jej używam.
69.Masz anioła stróża?
Każdy ma!
70.Filet z dorsza czy frytki z kechupem?
Hmm. Flądra XD
71 lubisz pizzę?
Tylko wegetariańską i margarittę ( tak się pisze) 
72 Znasz j.p? wiesz kto to??????!!
Nie odpowiem na to pytanie "^^" . No tak. Odpowiedziałam. 
73.Znasz natana i anabelle?
Tak trochę. 
74. Masz konto w banku?
Owszem, mam.
75.Kupujesz coś przez internet?
Bardzo często.
76.Obroża czy boa?
Boa!
77.Hamak czy leżak?
Nie wiem. Chyba hamak, 
78 Bardziej lubisz ame czy gerarda?
Nie dam rady tego określić!
79.kwiaty lubisz?
Uwielbiam! Szczególnie różyczki <33
80 Laptop czy tablet?
Laptop. Tablet mi nie jest potrzebny. 
81.Brałaś kiedyś dragi?
Pogięło cię?
82.Byłaś kiedyś na wagarach?
Raz się zdarzyło. 
83.czy to ty grałaś w stay alive?
No! Oczywiście że ja XD
84.Blog czy vlog.?
Blog. 
85 Masz do mnie pytko?
A i owszem. czy ty normalna jesteś XD? 
86. Wiesz e mam na imię Angelina?
Seriously? 
87.Tom czy Natan?
ŻADEN! ZACKUŚ MÓJ 
88 jaka jesteś naprawdę?
wydaje mi się, że miła
89.Jaki masz pokój duży czy nie?
Wg mnie jest duży. 
90.Masz zniszcz ten dziennik/
Niee, Nie potrzebuje. 
91.Lubisz cukierki?
Uwielbiam! 
92.Co to jest Pstrąg/
RYBA!!!
93 ty i kate i zack razem przyjechaliście?
No! Mieszkaliśmy wcześniej w Petleggro
94.Co lubisz malować?
Nie wiem czy lubię malować. 
95.Futerko czy nie?
W jakim sensie? 
96. chodzisz to kościoła?
 Przemilczę temat ^^
97.Zupa czy gulasz?
Gulasz to też zupa...
98.Masz okno? sory mam glupawe!!!!
A jak sądzisz?
99.umiesz grać na jakimś instrumencie?
Na nerwach. A tak szczerze to na flecie 
100.Nareszcie przyjjechałaś!!!??
To jest pytanie? 
101 podoba ci się w mieście?
I to  bardzo!
Znalezione obrazy dla zapytania wzorek na zaproszenie
Dziękuje za tyle wyświetleń! I za ponad 65 komentarzy!  Jesteście najlepsi!
~Cya!♥
~Marta2003
~Valentine ;*

4 komentarze:

  1. Hah, fajny ask ^^
    98.Masz okno? <--- to mnie rozwaliło X'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio <3. Dziękuję Ci bardzo, że odpowiedziałaś ma mój anonimkowy komentarz^^

    OdpowiedzUsuń
  3. super pytania wiem jak mam głupawkę to tak mam
    pozdro andzia najeczka1

    OdpowiedzUsuń