Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Odpowiedzi na komentarze

HEJKA! ;*
Dobra. Wiec dostałam 3 pytania. Tutaj szybko na nie odpowiem ^^
Andzia Najka 1
super pomysł gdzie kupiłaś tą piankę? a i gdzie kupiłaś klej na gorąco i czy się opłaca go kupić? odpowiedz mi pliss!!!! pozdro andzia najeczka 1

Komplet 12 pianek A4 zakupiłam w biedronce za jakieś 6 zł
Klej na gorąco kupiłam w Netto za jakieś 20 zł. 
Stwierdzam, iż opłaca się go kupić bo świetnie klei!

Super pomysł skąd ty bierzesz te pomysły?
Pozdro andzia najeczka1

Z głowy XD. Patrzę np na jakiś przedmiot jak go zrobić.

A  teraz Anonimek
Super post! Mam pytanie : Jak dodać playliste na Blogspot ie? Założyłam bloga ale jeszcze się nie łapie :(

Dzięki ^^. Więc kliknij tutaj: klik . Dajesz jaką playlisatę chcesz wybrać. Dajesz dalej i dodajesz linki do yt i piszesz np tytuł i wykonawcę. Dajesz dalej. Skopiuj . Dodajesz HTML/Java Script i wklejasz te cyferki i literki i wgle XD. Dodajesz jak najniżej i masz :D Mam nadzieję, że pomogłam.

Chciałam wszystkim podziękować, za wszystkie te miłe komentarze <33
~Cya!♥
~Marta2003

1 komentarz: