Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 16 sierpnia 2015

9. Rysunki, Założyłam YT?

Hej!
A więc Obiecałam rysunek ^^ Oto on:
Narysowałam Nancy od Plamci LPS ! Mam nadzieję , że nie wyszła tak źle.
Martę i Iskrę też narysowałam ^^. Przy okazji tego, ze wymieniam się z MeCatze to wysyłam Ci ten rysunek i nie wstawiam tutaj zdjęcia. Chcę , żebyś miała niespodziankę
_____________________
INFORMACJA DNIA!!!
ZAŁOŻYŁAM KANAŁ NA YOUTUBE!!!
klik ^^
A więc wstawię wam filmik z wczorajszego spotkania z Karmel ( Asią ) i moje popularne LPs :D

Oraz popularsy :

To na tyle!
Dzisiaj będzie opowiadanie blogowe!!!
A to dlatego, że ta notka taka informacyjna bardziej ;) 
~Cya!♥
~Marta2003

Ps: Tutaj dyplom od Julie <33 mojswiatlps.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Fajny rysunek :)
    A kanał na yt widziałam już wcześniej, znalazłam Cię w komentarzach u Eklerki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nancy wyszła prześlicznie! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się nazywa twój kanał na yt? Powiedz plisss :3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pliska powiedz nazwę kanału

    OdpowiedzUsuń