Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 29 sierpnia 2015

18. Back to school - Jak zrobić piórnik?

Hej!
Dzisiaj noka z lekka na szybko. Na zrobienie zdjęć i napisanie notki mam 20 minut więc wiecie.Dlaczego? Byłam u Karmel a zaraz jadę na .... Koncert zespołu Coma! Awww *__* Zaczynajmy1
__________
Jak zrobić
Piórnik dla lps
Wycinamy z pianki prostokąt. Wymiary takie, jakie wam odpowiadają.

Bierzemy woreczek strunowy. Wycinamy z niego to, czym się zamyka.
Powinno być takiej długości, jak krótszy bok naszego przyszłego piórnika

Składamy piankę w ten sposób . Trzymamy końce aby się nie rozwinęła .
Przykładamy do pianki i odrysowywyujemy brzeg. Wycinamy  
Oto rzeczy, które powinniśmy uzyskać.. Teraz będę demonstrować na różowej piance. 
Przyklejamy zapiencie w ten sposób klejem na gorąco .

Smarujemy klejem z drugiej strony ( część woreczka) i przyklejamy w sposób pokazany na zdjęciu.
Przytrzymajcie sobie żeby się lepiej skleiło 


Bierzemy i smarujemy klejem boki. Przyklejamy nasze kawałeczki
Robimy to samo z drugiej strony
Możemy dokleić ozdobny element. Gotowe!
Ale zaraz zaraz. Po co ta część woreczka strunowego ? A po to:
Otwieramy piórnik. Za pierwszym razem róbcie to bardziej delikatnie 

Nasz lps może schować swoje szkolne przybory! 
Czy któryś z waszych lps będzie miał tak piórnik?
______________
Mam nadzieję, że pomysł wam się spodobał
Wykonacie taki piórnik?
~Cya!♥
~Marta2003

4 komentarze:

  1. A ja lubię collie :p29 sierpnia 2015 15:12

    Fajny piórnik. c: Ale ja takiego raczej nie zrobię moim LPS, bo nie mam pistoletu do kleju. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł skąd ty bierzesz te pomysły?
    Pozdro andzia najeczka1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobiłam torbę i piórnik w inny sposób i wyszło

    OdpowiedzUsuń