Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

13. Wymiana z MeCatze i Tag jej autorstwa ! Promocja kolekcjonerska?


cześć!
NOTKA DEDYKOWANA MeCatze!!!!

Od jutra będzie maraton! Co ? jak? Już wam tłumaczę. Codziennie do 31 będzie notka!  A wiec teraz zacznijmy od tego, że jest nowa promocja kolekcjonerska !



Mi się ona bardzo podoba *-* Jest uroczaa! A jak ją zdobyć? Oto instrukcja:
kup 4 lps objęte promocją ( lista lps objętych promocją : klik)
wytnij kody spod opakowań
oddaj kody w sklepie smyk i masz figurkę za 1 grosz!

_________________
Wymiana z MeCatze
Więc w czwartek doszła do mnie paczka od MeCatze! dopiero teraz to piszę. Tjaa. Ale wcześniej nie mogłam :/. Dobrze! Zacznijmy od listu!
Doszedł list do mnie od MeCatze i Dla Darcy od Marty i Iskry.  Ślicznie piszesz X.X

w paczce doszedł także taki plan lekcji! Będziemy mieć taki sam z MeCatze jak to napisała :D

Kolejną rzeczą jest taki śliczny rysunek Jach Russel Teriera ! Jest piękny  ♥.♥ . Masz talent ! 

Oraz taki piękny obrazek spanielka ^^


Tutaj dodatki, które i wysłała. Są genialne! Darcy bardziej smakował pączek z wieloma jagodami. Jak się teraz dowiedziałam. Bo na nagraniu inaczej powiedziała XD
Pierwszym lps jest ten szop. Niestety nie mam jego zdjęcia. Tak aparat się rozładował -,-. Nazywa się Raccoon 
Zdjęcie pożyczone od Maślaczka. Mam nadzieję, że się nie obrazisz... http://maslaczeklps.blogspot.com/

Sówka ma na imię Paulina. Nieważne czemu. . Jestem pewna , że jak ta osoba , która jest wtajemniczona będzie o tym wiedziała :3

______________________
Dziękuje ci za wymianę!Wszystko wysłałaś mi takie megaa Śliczne <33. Dzięki!
A teraz tag!



1. Od jak dawna blogujesz?
Hm... Ogólnie Razem ze starym blogiem to zaczęłam w październiku 2014
2. Czy to jest twój pierwszy blog o LPS, który piszesz?
Nie. Wcześniej prowadziłam love-lps-blog ale przeniosłam sie tu.
3. Jakiego typu posty najczęściej piszesz?
Różnie. Nie potrafię tego powiedzieć
4. Jakiego typu posty najbardziej lubisz czytać?
To zależy of humoru. Chyba Opowiadania .
5. Pokazujesz wydarzenia ważne dla twojego miasta lps/figurek lps na blogu?
Tak! Na przykład kiedy Ame sie oświadczył Sierruni <33 
6. Jakie blogi o LPS czytasz?
Te co mam w polecanych z boku -->
7. Jak zachęciłabyś innych do odwiedzania twojego bloga?
Hmm...  za każde wejście 1 sekunda życia dłużej? Xd żartowałam :D
To na tyle! 
~Cya♥~
~Marta2003 

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę tą pandę *,*!! Cieszę się, że Ci się podobało <3. I że zrobiłaś ten tag <3!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta panda jest śliczna ♡.♡
    A maraton to super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię collie :p25 sierpnia 2015 02:40

    Panda jest supcio :D Fajnie, że znalazłaś tę listę, przyda się ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prawie wszystkie z listy ;-; A opakowania wyrzuciłam oprucz 2! :c

    OdpowiedzUsuń