Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 14 sierpnia 2015

7. Nowe lps, rysunki, fotki i zapowiedź

Hej!
Dzisiaj mam do was dość dużo. Zacznijmy od tego, że mam dwa nowe lps. Jeden kupiony a drugi z wymiany. Zacznijmy od tego kupionego.
_________________________________________________________________________


To taki wilczek. Jest u mnie w mieście nauczycielką wf. Ma męża, też wilka . Ogólnie jest słodziaśna prawda?

a teraz ten z wymiany. Dałam za niego dwa kotki maine coon oraz #3880. Ale było naprawę warto :D
A oto przed wami...
Mirabelle! Kiedyś ją wymieniłam z Julie za Ame . Teraz Patka dała mi ją za te co napisałam wyżej ^^ Ogólnie trochę o niej:
Lady ma 22 lata. Jest bardzo zapatrzona w siebie. Gra w wielu filmach w Pet Town. Ubiera się modnie i drogo. Nie ma chłopaka. Dawniej chodziła z Brownem ale rzuciła go dla sławy .Jest do przesady naiwna. Jest miła mimo iż uważa się za kogoś najlepszego. Jej najlepszą przyjaciółką jest Judy - spanielka z naprasowanymi oczami .  Ogólnie bardzo ja lubię <33  Jeszcze raz dziękuję ci , że się wymieniłaś <33


________________________
Teraz mała zapowiedź ^^

Już niedługo na blogu możecie spodziewać cię opowiadania! Oto będzie jego ,, obrazek" .
Opowiadanie nosi tytuł Valentine Parker. Jest to imię jamniczki , która idzie do mnie w paczce oraz jej nazwisko,. O czym to będzie? Leciutko wam zdradzę ^^

Zwykła dziewczyna mieszkająca z mamą i małą siostrą. Tata zginął w wypadku na motorze. Budzi się w nocy.W domu znajduje mamę. Nieżywą mamę. Obok niej mężczyzna z bronią. Ucieka. Później odnajduje w sobie magię , zakochuje się i dowiaduje się o swoich proroczych snach. 

To tyle się dowiecie tylko. Kiedy pojawi się na blogu opowiadanie? W przyszłym tygodniu! Musice być cierpliwi.  Albo będzie to poniedziałek, albo wtorek.  Ktoś nie może się doczekać? 
________________________________
Rysunki
Wczoraj wzięła mnie wena i zaczęłam rysować. Narysowałam Sierrę i Anabelle. A oto wyniki mojej pracy:
Sorry, że odwrócone ;/ A więc tutaj Sierra
A tutaj Anabelle. Ma trochę jasny tułów ale to nie dokończone.

I jak? Ktoś chce, żebym narysowała jakąś jego figurkę? Wybiorę jeną osobę z komentarza jak się ktoś zgłosi i narysuję lps , którego numerek poda. 

__________________
A teraz czas na zdjęcia!
A więc pokażę wam przerobione zdjęcia ^^
Oko Shadow XD

Tutaj taka Dziwnaaaa Anabelle.

Zegar z Chihiro!

Chihiro w kwiatkach :3

Elena na różne kolory XD

Darcy i Chihiro. Jeszcze zanim dostała kolczyki .

Anabelle w kwiatach i z tęczą. TYNCZA! 

Shadow z takim motywem  -^-^-
A teraz rzecz dnia! Tym Tym tym!
Sierra Vip XD

Sierra Kierowniczka XD
A więc taka colowa Sierra HUEHUEHUE!
ODDAWAJ TĄ KLAWIATURĘ!!!! ( SIERRA SIĘ WCINA)
WIEM,  JAKA WAŻNA JESTEM WIĘC 
Sierra ! Dość! Sorry za nią. 

~Cya!♥
~Marta2003







3 komentarze:

  1. Zapowiada się pierwsze blogowe opowiadanie, które będę czytała :o! Ślicznie rysujesz! Narysuj Iskrę i Martę!! Przerobione zdjęcia śliczne! Najbardziej podoba mi się zegar. Chciałabym podobny w pokoju xd. Do Sierry bardziej pasuje 'Vip' musisz koniecznie kupić puszkę z napisem 'księżniczka' XD!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne rysunki! Masz talent! Narysujesz mi Nancy, proszę. Mam ją na avku. Opowiadanie zapowiada się bardzo ciekawie. Już nie mogę się doczekać.
    Sorry za błędy, ale piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rysunki!!! Mega mi się podobają! Narysuj proszę shorthaira #1024 :3

    OdpowiedzUsuń