Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 15 sierpnia 2015

8. Dom Sierry i Ame

Hej!
Dzisiaj zostaniecie oprowadzeni po domu Sierry i Ame. Oczywiście oprowadzi was Sierra! oddaje jej klawiaturę:
______________
No hejka! Tutaj wasza ulubiona Sierra! *skromność* .  Przeprowadziłam się w środę do nowego domku <33 . Mieszkam w nim Razem z moim narzeczonym czyli Ame. A teraz bez zbędnego gadania: Oprowadzka!
__________
Wchodzimy do środka! Tak mam różowy dom. Bo był najbardziej funkcjonalny i fajny *-* 
Wylądowaliśmy w pokoju Ame. Nie mamy razem, bo ja zbyt dużo miejsca zajęłam moimi gratami xD . Tutaj ma łóżko i poduszki oraz koc. Musi mieś na czym spać nie?
Nad łóżkiem ma półeczkę z książkami. 

Jego szafka nocna. To taki jakby sześcian z puzzli <3 Jest świetna. Na niej trzyma laptopa i telefon.


Tutaj taka szafka. Ma w niej szufladę,  której trzyma ciuchy. Na niej stoi jego bidon. Musi go mieć bo sportowcem jest. Obok świetna gra: Monopoly Lps i freesbe 

Dalej mamy jego deskę skateboardową , deskę do surfowania, piłkę oraz walizkę. Taką z naklejkami z różnych krai *-*

Wyjeżdżamy windą na górę. Tam jest mój pokój *-*. A tak wgle to mam taki fufny dom, że windę posiadam XD
Oto moje łóżko! Spędzam na nim wiele czasu ( przykre ale prawdziwe) . Jest mega wygodne :D

Za moim miejscem do spania jest mój pamiętnik. Nie przeczytacie HUEHUEHUE * złowieszczy śmiech Sierry może zabić* a na łóżku mis, którego też dostałam od Ame ^^

Tutaj mam taką szafeczkę, na której laptopa trzymam. Obok niej mój telefon i gitara. Jest firmowa z LPS MUSIC!!!! Yeah i aż się grać chce  XD

Tutaj mam dwie szafki. To jest ta górna: na niej książka, aparat, kolejna książka, moja ukochana kostka, taka czaszka , znaczek z łapką i napisem LPS, diament oraz gwiazdka zaręczynowa od Ame<33

Niżej miejsce do umalowania się. Lusterko, różne takie eylainery do oczu, perfumy, szczotka, krem i portfel. . Za szafkami trzymam jeszcze kuferek od Ame . Teraz na tej półko/toaletce leży jeszcze mój naszyjnik zaręczynowy, a na tej wyżej kwiatki ^^


Mam deskę w pokoju a obok niej taka mini garderoba. Trzymam tu moje ubrania i torebkę. 

Do windy i na ostatnie piętro! 


To nasz taki balkon/ogród . 
- Ame co ty tutaj roisz? :o 
- Siedzę XD. 
- Aha ok XD
No więc tutaj mamy krzesełka. Jedno tutaj a drugie po drugiej stronie ogródka.
- Sierra robisz House tour XD?
- Tak , żebyś wiedział:D
- To przejedź się na krzesełku niech zobaczą jaka bayera!
-ok!
To patrzcie jaka magia:

Siadam na tym krzesełku, Ame go uruchamia i pędzę na drugi koniec ogródka!

Przejeżdżam przez taką kurtynę wodną. Teraz i ją Ame włączył, ale nie zawsze tryka z niej woda. 


Pod ogródkiem mamy taki pokoik. Tutaj będzie klatka dla mojego zwierzaka XD. Zobaczycie jakiego kiedy go kupię ^^

Widok na cały dom. Z boku są jeszcze pokoiki typu łazienka i kuchnia ale ich nie pokazałam bo nie są dokończone tak całkiem. i są małe XD.
I jeszcze mam zwierzaka !!!
W klatce <33

Ma na imię Spiky ( Spajki)

I na smyczy!

________________
To na tyle w moim pokazywaniu domku. Podoba wam się? MAM PISAĆ CZĘŚCIEJ? CHCECIE 15 FAKTÓW O MNIE? JAK WYŁĄCZYĆ TEN CAPSLOCH?! O dzięki Marta XD
_________________
Jak podobała wam się kolejna notka Sierry? XD
~Cya!♥
~Marta2003
~Sierra ♥

3 komentarze:

  1. Super post i świetny dom! Tak Sierra! Chcemy nawet 30 faktów o tobie ♥!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super to zrobilas i zrob 100 faktow o mnie :}
    a i moge dodawac pytania do Q&A?
    pozdrawiam andzia najeczka 1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no super ten dom <3 Nie wiedziałam jak wykorzystać ten domek , może też zrobię jakiemuś Petkowi tam mieszkanko ? *.* Oczywiście inaczej urządzę xd Blog jest świetny , naprawdę <3

    OdpowiedzUsuń