Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

20 Back to school - ostatni post z maratonu - Sierra opowiada , o tym jak chodziła do szkoły, fajerwerki!


Hey!
Dość długi tytuł, co nie? Więc to ostatni post z maratonu  Cieszycie się? Jutro już do szkoły. Nie cieszę się a z drugiej strony już chciałabym siedzieć w szkolnej ławce. Dziwne.. Tak chcieć dwóch rzeczy na raz nie?
Dobra a więc zacznijmy od pokazania wam fajerwerków :-D
Zdjęć dużo nie jest.
Czyż to nie jest piękne?

Uwierzcie, to było chyba najbardziej widowiskowe.

Aww *w*

Tutaj taki mały jeszcze był. ( to białe)

Tak fajnie na siebie zachodzą *o*

Takie rozprysnięte sztuczne ognie. Wygląda jak gwiazdy!



A tutaj taki ledwo wybuchnęty 


Oraz ostatnie czyli dwa białe
Oczywiście pokaz był wiele dłuższy. Jednak nie miałam możliwości robienia zdjęć. 
Znalezione obrazy dla zapytania wzorek na zaproszenie
A teraz czas aż Sierra wypowie się o tym, jak ona chodziła do szkoły.
Siema Ludziska!  Ktoś się za mną stęsknił ? :d . W ankiecie było 14 na 4 głosy że mam pisać notki częściej! więc będę XD. 
A więc opowiadam bo co będę bez sensu przedłużać?
Tak już przedłużasz , Sierro,
Dobra Marta! Nie zabieraj mi klawiatury ! TO JA PISZĘ! WYŁĄCZ CAPSLOCK! ok dzięki XD
*piiiip* * przerywnik Yeah * * Wymysł Sierry Joł* 
Zanim zostałam piosenkarką byłam wyśmiewana w liceum. A to, że mam różowe oczy z gwiazdkami, a to, że coś tam coś tam,. Pewnego dnia taka paskudna Diva zaczęła się z mnie wyśmiewać..  Wszyscy stanęli w kółku. Oczywiście ja byłam w środku. Wybuchnęli śmiechem.  Wtedy do środka wbił najpopularniejszy chłopak w szkole. Wszystkie dziewczyny za nim szalały. A kto to był? Ame. We własnej osobie. Kazał im się odczepić. Z miejsca to zrobili. Potem pociągnął mnie za łapę i poszliśmy do pustej klasy porozmawiać. Dziękowałam mu za to co zrobił. I wtedy tak jakoś wyszło.. Pocałowaliśmy się. I od tego momentu oficjalnie staliśmy się para. Postanowiliśmy się przenieść do innego liceum. Zrobiliśmy tak. Już miesiąc później byliśmy w nowej szkole. Tak się zdarzyło, że zostaliśmy rozdzieleni. Ja zostałam wzięta do klasy muzycznej, a mój ukochany do klasy sportowej. We dwójkę zdobywaliśmy najlepsze wyniki. Nastał koniec roku. Wzięłam udział w konkursie z kapeli Black Pet.. Nagrałam się kiedy to  zaśpiewałam piosenkę swojego autorstwa grając przy tym na gitarze. Po zakończeniu konkursu w sierpniu dostała list. Zostałam zaproszona na galę , w której dowiem sie jakie miejsce zajęłam w owym konkursie.  oczywiście przybyłam. No tak miałam tylko o szkole pisać. * Face palm* . Wygrałam i zostałam piosenkarką. Kiedy wydałam swój przebój, stał się on hitem w sierpniu. Później w szkole Otoczyli mnie wszyscy O.o . Stałam się fame'em. Dobrze napisałam? A zresztą nieważne ^^.  Prosiłam ich, żeby traktowali mnie normalnie. Wreszcie po moich niespełnionych prośbach sprawy wziął w swoje łapy pan dyrektor. Pozdrawiam XD. Wtedy stałam się normalną uczennicą. Prawie. Zdarzały się rzadkie prośby o autograf.  Zmieniłam się/ Dawniej byłam cicha i spokojna. Stałam się żywiołowa, roześmiana oraz hm.. nie smutna? XD Powinnam emocje wymyślać cn? Dobra nie odbiegam od tematu. W miłej atmosferze skończyłam szkołę . Liceum to znaczy. W książce pamiątkowej znalazłma swe zdjęcie w zakładkach: największy talent ( razem z Ame XD) oraz twarz klasy. 
A teraz dam wam rady:
Nie przejmujcie się, ze ktoś ma bekę z waszego wyglądu. Pewnie wam zazdrości albo nie wie jak zwrócić na siebie uwagę. Jesteś super taka jaka jesteś!
Nie wstydź się tego, co kochasz. Możesz być największym świrem ale to co robisz jest świetne! ( chodzi mi o pasje) . Nie rób na siłę tego co otoczenie!
Tak kilka rad skończyło się na dwóch. Geniusz Sierra 

Znalezione obrazy dla zapytania wzorek na zaproszenie
Dziękuje za przeczytania!
Pozdrawiam wszystkich!
Na 2.000 wyświetleń będzie: Ask Valentine ( otrzymałam już pytania :D ) oraz tududu tududu zwiedzanie pokoju Valentine i Viridi!
Pozdrawiam i życzę udanego roku szkolnego!
~Cya!♥
~Marta2003
~Sierra♥ 





2 komentarze:

  1. Super post! Mam pytanie : Jak dodać playliste na Blogspot ie? Założyłam bloga ale jeszcze się nie łapie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fajerwerki :3
    Fajne opowiadanie ^^. A rady Sierry są ciekawe :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń