Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

11. Shopping :D

Hejka!!!
iiiiiiii!!!!! Ale się cieszę! Doszła dzisiaj paczka a w niej moje 3 marzenia :3 !  Na Yt tez jest filmik ^^

__________________
Więc oto pierwszy lps! Sorry za mój palec w tle ale to zdjęcie podczas nagrywania XD A więc jego dane:
Husky ma na imię Zack. Jest Dowcipny i bardzo otwarty. W mieście jest bardzo lubiany. Ma  17 lat. Jego dziewczyną jest... Zaraz się dowiecie XD


Oto Kate <33333333
Jest prześliczna! 
Zakoffałam się w niej *-*
Tak jak Natan z każdej podróży przywoziła jeden tatuaż 
 Ma ich jednak od niego mniej.
To znaczy, że zwiedziła mniej krai.
JEst cudnaaa<33 
Ma 20 lat
Jest najlepszą przyjaciółką Sierry I Wiadomo- Anabelle i Laruśki <33
Takie słodziaśne przyjaciółki<33
Pracuje w studiu tatuaży ^^ 
Tatuażystka koffana moja XD
Tyle o niej.

VALENTINE!!!
Doszła :3333. 
AWW!!!
Sorry za tak chaotyczną notkę  xD. Jestem mega szczęśliwa <333
Jest śliczna<33
Ma 17 lat i jest bliźniaczką Viriduśki <33
Jej chłopakiem jest Zackuś <33 Już znacie tą tajemnicę xD 
Uwielbiam ją <33
Jest fotomodelką ^^
Uwielbia też tańczyć <33
Dlatego jest też tancerką <33
Jest cudownaaa!!! <33
______________________
Toi tyle<33
Trochę krótko ale Muszę sie nimi pobawić xD



~Cya!♥
~Marta2003 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz