Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 26 sierpnia 2015

15. Back to school - Jak zrobić strój na początek roku szkolnego dla lps?

Hej!
Więc dzisiaj druga notka z naszego maratonu! Znowu Będzie tutorial ale w tej serii tego będzie tego najwięcej! Jutr będzie coś innego niż Jak to zrobić ^^
________________
co dzisiaj zrobimy?
Strój na początek roku dla lps!
Tutaj taki bardziej zwracający uwagę
Na początek zajmijmy się kokardką!

nawlekamy koralik na wstążkę 
Zawiązujemy na supełek wokół gumki loom bands, 

Wiążemy kokardkę i modelujemy
Kokardka tak się prezentuje 
Może teraz czas na zrobienie sukienki!
wycinamy z jakiegoś materiału - w moim przypadku filcu- prostokąt . Musi on owinąć się wokół lps tak, żeby materiał się pokrywał. Długość według waszych preferencji

Wycinamy z innego koloru pasek tej samej długości co prostokąt.
Smarujemy go klejem i przyklejamy. Ja używam klej magic. 

Zakładamy sukienkę. Na białym paku założyłam gumkę, żeby się nasza kiecka trzymała.

                                                Czas na zrobienie korali!

Bierzemy nitkę i koraliki. Ilość obojętna ^^
Nawlekamy koraliki na nitkę
Zawiązujemy z tyłu głowy naszej figurki i ucinamy zbędną nitkę. Najlepiej zrobić podwójny supełek!
Ale zaraz zaraz.... 
Może chcecie bardziej praktyczną kokardkę? 
Oczywiście możemy ją zrobić!
Ucinamy niewielki kawałek materiału
Zginamy na środku w ten sposób
Obwiązujemy nitką.
Przekładamy jedną część nitki przez gumkę loom bands . Zawiązujemy na dwa supełki!
Ucinamy zbędną nitkę.
Zakładamy naszej figurce
I tak oto prezentuje się moja Kaylie! Powiem jeszcze, że ma ona 17 lat . Idzie do 2 liceum! Jest z wymiany z Karmel - Asią ^^ . Ma lekko zdeformowaną główkę, ale mi to nie przeszkadza. 
Jeżeli chcecie dodać sukience blasku, posmarujcie ją klejem z brokatem!
I jak? Czy wasza figurka pójdzie na początek roku w takim stroju?

~Cya!♥
~Marta2003

6 komentarzy:

  1. Musisz kopiować po wszystkich imiona? -.-
    Np od Julie skopiowałaś Zack, a od Maślaczka Kaylie -.-
    I nie tylko -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło , że wyraziłaś swoje zdanie. Nie kopiuję imion. Zack to dla mnie ważne imię związane z pewną rzeczą z mojej przeszłości. Czekałam na odpowiedniego lps żeby dać mu takie imię. Kaylie? Nie kojarzę takiego imiona u maślaczka. Nie skupiam się na imionach. Kaylie kojarzę z piosenkarką, której muzykę dawniej lubiłam. (Kylie Minogue) . Imiona daję np Gerard - Gerard Way <33 . Albo takie, które mi do figurki pasuje . Dziękuje za wyrażenie opinii, mimo iż się z nią nie zgadzam.

      Usuń
    2. Każdy nazywa figurki jak chce ^^
      Mi to nie przeszkadza, Marta nie widziała że nazwałam tak swojego LPS :)

      Usuń
  2. Fajny strój, na pewno zrobię taki jakiemuś LPS :3

    OdpowiedzUsuń