Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 11 sierpnia 2015

1. Przenosiny!

Hej!
Więc zacznę od tego, kim jestem. Może pamiętacie blog love-lps-blog  ? To ja, Marta2003. Na onecie było coraz więcej błędów . Usuwały się zdjęcia. Ogólnie masakra. Przenoszę się tutaj. Ale zanim to to opowiem coś o sobie!
Jestem 12 letnią kolekcjonerka lps. Mam ich w kolekcji około 370. Nie zamierzam przestać zbierać tych uroczych figurek. U mnie mają one charaktery i imiona. Uwielbiam też muzykę! Moimi ulubionymi zespołami są Green Day, My Chemical Romance, Metallia, Evanescence, Paramore oraz wokalista Gerard Way. Ulubiony lps to #932 czyli Sierra. Jest na nagłówku.
Wiec to taka krótka notka. W następnej dodam  sesję zdjęciową z moich wakacji!
~Cya!♥
~Marta2003

3 komentarze:

  1. Fajnie, że przeniosłaś się na blogspota! Czekam na kolejne notki ;].

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jesteś ;3 Powodzenia kochana <33

    Pozdraeiam
    ~Julie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się przeniosłaś, nie będzie męczenia się z e-mailami xD
    Haha, tak na serio to powodzenia ^^ Śliczny wygląd :3

    OdpowiedzUsuń