Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 25 sierpnia 2015

14. back to school - jak zrobić teczkę dla lps? MARATON

Hej!
Więc dzisiaj otwieram maraton serii Back to School! Będę prowadzić ją ja, Oraz na swoim blogu Julie! Blog Julie: klik . Będę dawać tutaj Jak to zrobić, fotostory i inne. Mam dla was także opowiadanie! Zacznijmy pierwszą część tego maratonu. Będzie trwał do 31 !
_____________________
Teczka Dla lps.
Tak będzie wyglądać po skończeniu (≧ω≦ )
Zacznijmy od  rysunku na kartce. Tak wiem - nic nie widać. Zobaczcie po wycięciu .

Mamy takie coś! Wymiary dostosujcie do własnych preferencji. Mój prostokąt ma wymiar 2x2,5 . Reszta na oko ^^

Zginamy teczkę  według linii . Powinno wyjść takie coś jak wyżej ^
Możemy ozdobić ^^

                                             Robimy w środku dwie dziurki. 
Bierzemy gumkę loom bands. Przecinamy ją
przekładamy gumkę do dziurki i robimy supełek. Robimy tak z obu stron :33
gumka powinna wyglądać tak
Możemy włożyć jakąś kartkę do środka

Nasza teczuszka jest już gotowa!

Przy wkładaniu kartek, supełki mogą leciutko przeszkadzać. Ale myślę, że zbyt to nie przeszkadza.
_______________________
A jeszcze tak wakacyjnie:
Dostałam od brata LPS!
Zrobił mi na plaży ich zdjecia ! 
Oto one!:
Zachód słońca ^^

Na piasku

I na paliku ^^
A więc oto figurki:
Koteł Milord!

Mały koteł! Nazywa się u mnie Daisy! 

__________________
I zrobiłam etui na telefon:
Jak wyszły?
____________
Więc czekajcie na następną notkę!
Powiem tylko, że  pogody ładnej nie ma. LEJE!!!
~Cya!♥
~Marta2003





5 komentarzy:

  1. Super post <3 Teczkę na pewno zrobię <3

    Fajny milord :D

    Pozdrawiam
    ~Julie

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl napewno skorzystam dzieks za etui
    pozdro andzia najeczka 1

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię collie :p25 sierpnia 2015 08:22

    Pomysł z teczką super :3 A Milord jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. Na pewno zrobię taką teczkę moim LPS. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tą teczką i super petki <3!

    OdpowiedzUsuń