Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 14 sierpnia 2015

6. Q&A 1

Hej!
Pod notką 4 uzbierało się 85 pytań O.o . Postanowiłam więc zrobić Q&A! Ale najpierw poodpowiadam na wasze komentarze.
_________________
noka 5
Plamcia LPS
Dziękuję Ci <33 Od razu po przeczytaniu takich komentarzy chce się pisać ;*
A ja lubię collie :p
Też chce G2 :c I dziękuję Ci<33 Cieszę się , ze ci się podoba ^^

________________
To jedziemy z tym koksem! odpowiadam tak, jak były pisane komentarze :-)
Pytania od Julie

1. Jak Ci się korzysta z bloggera?
Super <33 Cieszę się, że się przeniosłam :D 
2. Czy zbierasz coś jeszcze oprócz LPS?
Płyty moich ulubionych zespołów ^^ Dawniej zbierałam pluszaki z serii My blue nose friends. Mogę zrobić o nich notkę jak chcecie :d
3. Wolisz oglądać teledyski, czy seriale z LPS?
Chyba Seriale. Choć teledyski też są spoko *-*
4. Lubisz pisać listy i wysyłać paczki?
Uwielbiam! Ktoś się wymienić chce? XD
5. Może sobie coś kiedyś wyślemy? :33
Ok ^^ Możemy jak najszybciej XD
6. Robisz DIY dla LPS?
Tak i to często :)
7. Masz postawione gdzieś swoje miasto LPS? 
Mam domki poskładane na półce. Do zabawy je rozkładam.
8. Czy Blythe są aż tak złe? :o
U mnie w mieście są pomalowane na potwory XD  Zobacz niżej jak się nie boisz xDD
9. Myślisz, że jeszcze kiedykolwiek wróci G2?
Mam nadzieję, że tak D:
10. Lubisz robić zdjęcia LPS?
Kochaam! To moja pasja jest <33
11. Jaka była Twoja pierwsza figurka?
Chomiki trojaczki: Bunia, Tuptuś i Psotek .
12. Jaka była Twoja pierwsza mania?
Chomiki x.x . Bo to były moje ulubione zwierzaki.
13. Przerabiasz LPS?
Podróbki tak. I przerobiłam saszetkowego collie G3. Ale plakatówką i  ta farba z niego schodzi jak się pod wodę włoży więc nic mu nie jest.
14. Masz jakieś podróbki LPS?
Tak . Ale specjalnie żeby przemalować :D
15. Czy wiesz, że numer tego pytania to moja ulubiona liczba? My wiemy o co chodzi xDD
 Jakbym mogła nie wiedzieć? Moja zresztą też XD 

Pytania od MeCatze 

1. Jaki jest twój ulubiony niepopularny LPS?
Przed wami Hariet !

2. Jaki był twój pierwszy lps?

Jak pisałam wyżej chomiki trojaczki *-*
3. Jaki jest twój najnowszy LPS?
W jednej z następnych notek zobaczycie :d Zapewne w niedzielę.
4. Ile LPS liczy twoja kolekcja?
Ponad 360. Dokładnie nie wiem.Sorry :/
5. Ile masz różowych LPS?
Dość dużo ^^ Jak poukładam lps na półce to napiszę w jednej z notek.
6. Masz LPSową szkołę?
Tak mam ^^
7. Jakich youtuberów oglądasz?
Ojej... Dużo... Agnieszkę Grzelak Vlog, Reziego, Stuu. Banshee, Adriannę Skon... Wielu. Nie potrafię wymienić XD
8. Jakich LPSowych youtuberów oglądasz?
Prawie wszystkich XD
9. Jakie blogi czytasz?
Te co mam w polecanych i te stare.
10. Jakie blogi o lps możesz nam polecić?
 Zobacz z boku ;* ->
11. LPSowe blogi czy LPSowy youtub?
Po równo!
12. Jakiego typu notki najbardziej lubisz pisać?
Chyba... Każde XD Tylko jakoś ocenki średnio lubię.
13. Jakiego typu notki najbardziej lubisz czytać?
Zależy od humoru.
14. Zamierzasz kiedyś skończyć z kolekcją?
 Niee!!!

Pytania od Andzi najki 1 

1.masz ask ?
Niee.
2 założysz yt?
Może w dalekiej przyszłości...
3.ulubiona książka
 Definitywnie Zwiadowcy i Harry Potter <33
4.ulubiony serial o lps
Nie wiem :o Coś od Xerdy chyba :3
5.ulubiony anime
Wilcze dzieci i Hotorubi no mori e <33
6.lody czy gofry 
raczej lody.

Pytania od Plamci LPS
Napisałaś ich naprawdę dużo więc możesz wybrać o czym chcesz notkę ^^

1. Co Ci sprawia największą przyjemność w blogowaniu? 
Wasze komentarze <33
2. Pisałaś kiedyś notkę z telefonu?
Zdarzyło się kilka razy XD
3. Od kiedy zbierasz LPS?
od lutego 2012. Czyli już 3 lata ^^
4. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
wf i plastyka :-)
5. Jakiego przedmiotu w szkole nienawidzisz?
Niezbyt lubię religię...
6. Smutno Ci , że za niedługo koniec wakacji?
Nawet nie wiesz jak :c
7. Grasz w jakąś grę?
The sims 4 + witaj w pracy, The sims 3, The sims 2, MSP i czasem minecraft.
8. Jaki jest Twój ulubiony kształt LPS?
Shorthair i jamnik.
9. Lubisz LPSXerde? 
Jest świetna!
10. Pizza vs chipsy
Ciężki wybór... Chyba Pizza.
11. Lubisz żyrafy LPS?
Te z G2 są słodkie <33
12. Co sądzisz o G4?
Niektóre są naprawdę ładne.
14. Lubisz pudelki LPS?
Tak! Niestety mam tylko jednego. Tego białego z ogromnyyym czołem.
15. Lubisz AnanasikLPSTV?
Filmiki ma fajne :D 
16. LPSXerda vs ThePuddingLPS 
Chyba Xerda.
17. Prowadzisz jakiegoś innego bloga?
Prowadziłam love-lps-blog
18. Gdybyś zadzwoniła do Hasbro w sprawie przywrócenia G2, jakie argumenty, byś przedstawiła?
Że wiele kolekcjonerów przestało zbierać i żeby zobaczyli na allegro na lps spaniel na ceny xD
19. Co sądzisz o przerażającej prawdziwe o G4 ( czytaj : o wyciągającej się głowce )? 
To jest straszne !!
20. Masz jakieś G3 lub G4?
Sporo. Ale więcej G4. Mam jednak tylko te co mi się podobają.
21. Która generacja LPS była gorsza, G1 czy G4? 
Po równo! Obie średnie.
22. Jakie nieaktywne blogi o LPS lubisz czytać?
blogi July i BM oraz uwielbiałam bloga Igi2000
23. Lubisz mange?
Ja tylko anime oglądałam... Bo nigdzie żadnej fajnej mangi nie ma.
24. Filmy vs książki?
'Chyba książki
25. Pies vs kot?
Pieseły!!!!
26. Zrobisz MEP, NTM albo music mix collab? 
Jakbyście chcieli to może kiedyś...
27. Masz konto na MSP? 
Mam. Jestem tam Marta9 tdi. Tylko nie mam miejsca w znaj.
28. Lubisz matmę? 
Szczerze? To tak.
29. Lubisz język angielski? 
Pół na pół.
30. Lubisz przyrodę?
całkiem całkiem.
31. Jaki rodzaj pizzy lubisz?
taką z pieczarkami i szynką.
32. Co było pierwsze, jajko czy kura? 
 Wydaje mi się, że kura.
33. Co sądzisz o Blythe? 
NIE CIERPIĘ JEJ!
34. Masz jakąś Blythe?
MAM niestety . Bo kupowałam zestawy z pepco dla zwierzaków. Zobacz je wyżej XD
35. Przeraża Cię widok G4? 
Niee. Chyba, że tych brzydkich XD
36. Sierra chciałaby popisać z moją Nancy?
Pytałam jej i powiedziała że bardzo chętnie.
37. Masz jakiegoś nietoperza LPS?
 tego tańczącego i fuzzy,
38. Co sądzisz o G1?
 Niezbyt mi się podobają. Ale mają zacne dodatki.
39. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? 
Wf i plastyka.
40. Co sądzisz o dziurach w G4?
Na szczęście jest ich coraz mniej. 
41. Co zabrała by ze sobą na bezludną wyspę?
LPS, komputer, telefon.
42. Lubisz robić zdjęcia LPS?
Moja pasja <33
43. Zima vs lato.
Oba!!
44. Wiosna vs jesień?
Wiosna. Mam wtedy urodziny.
45. Lubisz rysować?
Tak <33 A oto moje nie lps rysunki. Pokaże tylko dwa XD Wiem, że średnio udane.

 





46. Lubisz króliki LPS?

Nawet.
47. Plaża vs góry?plaża XD
48. Masz jakąś pandę LPS?
Tak. Mam kilka. Najbardziej lubię Eklerkę <33
48. Dokuczają Ci w szkole, ze względu na LPS?
 Nie. A nawet mnie wspierają <33
49. Jaką miałaś średnię?
 w klasie piątej 5.36
50. Masz jakieś trojaczki LPS?
Chomiki, kotki i miałam pieski i króliczki ale wymieniłam się.


_____________
To na tyle! Głosujcie w ankiecie obok!
~Cya!♥
~Marta2003

3 komentarze:

  1. Było takie pytanie co było pierwsze jajko czy kura?
    Kura sprawdziłam brytyjscy naukowcy to sprawdzili
    Pozdro Andzia najeczka 1

    OdpowiedzUsuń