Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 22 sierpnia 2015

12. Wywiad z MeCatze

Hej!
Wiec dzisiaj mam dla was wywiad z MeCatze! Niestety, nie było notek przez prawie ydzień. Ale dlatego, że była u mnie kuzynka z później byłam u Cioci i spotkać się z przyjaciółkami. Relacja niedługo na YT XD
Dobra a wiec wywiadzik:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z LPS?
 Zobaczyłam je gdzieś na internecie, potem czytałam wiele blogów, a ostatecznie wciągnęła mnie Ivana997 i jej filmiki <3
2. Ile figurek liczy twoja kolekcja?
. Ponad 200, ale dawno nie liczyłam ;].
3. Od jak dawna zbierasz LPS?
 30.12.2009 <3
4. Czy dokuczają Ci w szkole z ich powodu?
Nie. Raczej nie obnoszę się z nimi [idę do 3 gim xd], ale zdarza mi się mieć jakiś breloczek czy linijkę z lps. Raczej nikt nie zwraca na to uwagi xd.
5. Planujesz skończyć z kolekcją?
Nigdy! Przenigdy! Nieśmieszny żart :c!
6. Co sprawia Ci największą przyjemność w blogowaniu a co w dodawaniu filmików na youtube?
Hmm... Chyba ogólnie w tym i w tym dzielenie się pasją z osobami, które ją podzielają. Gdyby nie internet nigdy bym nie zaczęła zbierać LPS, a jak już to kolekcja zakończyłaby się na kilku figurkach służących jako zwierzaki dla barbie [mroczne wizje xd]
7. Jaki jest twój ulubiony LPS?
Marta i Iskra!! Ale ogólnie to lubię wszystkie ;p
8. Podoba Ci się seria G4?
 Tak. Mi się podoba każda seria LPS xd. No i Derp i Kirkor są g4 a są jednymi z bardziej lubianych lps xd
9. Jakie masz popularne LPS?
 spanielki popularnego kształtu, doga i 5 jamników z oklapniętymi uszami
10. Kolekcjonujesz coś oprócz LPS?
 Pierdoły dla lps xd. Jak zobaczę jakąś miniaturkę to muszę kupić xd.
11. Jaka była twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
. OMG. Chyba smerfy lub gumisie xd. Teraz nie lubię oglądać bajek w odcinkach [ale ogólnie bajki lubię xd]
12. Jaki był twój ulubiony LPS kiedyś
Chyba te trzy: Zielonek [gąsieniczka sep], Wioletka [różowy jamnik] i Pusia [spanielka z naprasowanymi oczami]
13. Jaki był twój pierwszy LPS?
 To było 1+1 gratis i była to Lilijka [kot z lodem] i Dygotka [panda z rowerkiem]
14.Jak lubisz spędzać czas?
 Oglądać coś na youtube, tworzyć coś dla LPS, nagrywać coś z LPS, montować filmiki też lubię xd. A najczęściej to chyba siedzę przy drobnych dodatkach dla LPS i oglądam to genialne jedzonko, albo ubieram chłopaków w różowe ciuszki xd.
15. Lubisz czytać?
Tak lubię. Niedawno byłam w bibliotece po coś nowego do czytania xd. Opowiadanie Valentine Parker też jest super >pierwsze blogowe opowiadanie, które czytam< i chciałabym to zobaczyć kiedyś w księgarni i kupić xd.

To ostatnie <33 Dziękuje <33 ...
Podobają wam się takie wywiady? Może będą częściej?
Pozdrawiam!
~Cya!♥
~Marta2003

1 komentarz:

  1. To ostatnie było serio. Masz to kiedyś wydać jako książkę, albo przyjdę do cb w nocy :D!!! Czekam na kolejną część tego genialnego opowiadania <3!! I na następny wywiad ^^.

    OdpowiedzUsuń