Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 12 sierpnia 2015

4. Wielki dzień Sierry ! + Q&A 0

Hej!
Dzisiaj drugi raz ale wydarzyło się coś w moim  mieście Lps ciekawego  . Ale zanim to to chcę coś ogłosić i poprosić was o coś!

Chcę zrobić na blogu Q&A! Dlatego proszę o zadawanie mi pytań w komentarzu! Z góry dziękuje za wszystkie pytanka ♥  i jeszcze dopowiem, że dzięki waszemu wsparciu mam coraz większą ochotę pisać i nie jest mi już tak przykro z powodu tego onetu...
A teraz oddaję klawiaturę Sierrze.
___________________
No nareszcie! Ile można było czekać? A no tak! Cześć z tej strony Sierra! Czyli :
No myślę. że już kojarzycie co? Ale dobra dobra! Czemu ja piszę? Bo stało się coś mega cudownego <33 Przeprowadziłam się do nowego domu rano . Nie nie o tym! O tym w następnej notce! Albo kiedy moja pani łaskawie pozwoli mi napisać! Sorry Marta, poniosło mnie... Ale tą cudowną rzeczą jest to, że....
AME MI SIĘ ZARĘCZYŁ!!!!! Mam takie mini fotostory więc  zaraz zobaczycie ale Aww <33 Jak ja sie cieszę jeżu!
___
Siedziałam sobie na łóżku i zadzwonił do mnie telefon. Patrzę a to Ame, który był na desce z Natanem.. Mówi, że za 2 godziny mamy kolację w Nana Food. Napisałam Summer ( Tak! Zaczęłyśmy z Summer pisać!  Więcej o niej tu) , że się muszę przygotować. Zdjęłam z wieszaków kokardkę i spódniczkę, ubrałam się i zaczęłam robić makijaż. . Później popsikałam się perfumem i byłam gotowa.

I jak wyglądam? Napiszcie mi w komentarzu XD Ale dobra dalej. Zjeżdżam windą( nowy domek jest taki fufny :3) na parter, otwieram drzwi wychodzę na dwór a tam czeka Ame ubrany w taką elegancką fioletową muszkę. Wyglądał tak słodkooo <33

Dałam mu buziaka na przywitanie. Powiedział. że ślicznie wyglądam i pochwalił moje nowe perfumy . Potem dał mi kwiaty *-*

Moje ulubione róże!!! On jest taki mega kochany. Wziął mnie pod łapę i poszliśmy do Azjatyckiej Restauracji. Mogliśmy w sumie do normalnej ale my to dwa sushi jady! Weszliśmy i zajęliśmy jeden z najlepszych stolików. Oczywiście była na niego rezerwacja! 


W restauracji byli jeszcze Gerard i Viridi ( oni jednak do liceum chodzą, a my z Ame mamy po 20 lat ) ( Ja czyli Marta2003 się wtrącę- stwierdziłam, iż Ame, Sierra, Natan, Anabelle, Larotta i Tom będą mieli 20 lat :3) Czyli takie dwa małolaty XD Żartowałam. Dużo młodsi nie są. I w jeszcze jednym stoliku siedziały Shadow, Britney i Summer . Znam dwie Summer! 
I podeszła do nas kelnerka 
Wręczyła nam menu. Bez zaglądania wybraliśmy nasze ulubione sushi hosomaki .  (Cienko zwijane sushi :33) oraz coś do picia. Po chwili nasze jedzonko było już w naszym stoliku .


Jakie to było pyszne!!! Przez cały wieczór oczywiście Ame czarował uśmiechem. Ach cały on! Zjedliśmy i wypiliśmy. Kelnerka przyszła i wzięła naczynia wystawiając przy tym rachunek. Ame włożył coś do tej książeczki ( pieniądze i napiwek oczywiście XD) Siedzieliśmy przez chwilkę patrząc sobie w oczy.  Następnie mój kochany collie wyszedł ze stolika...

Uklęknął przede mną i otworzył skrzyneczkę. Zapytał mnie, Czy wyjdę za niego!!! To był najlepszy moment w mym życiu!!!

Zawartość tej skrzynki to przepiękny naszyjnik z kwiatuszkiem oraz gwiazdka z dużym niebieskim diamentem.   Oczywiście się zgodziłam!

Zapiął mi naszyjnik na szyi po tych słowach . Rzuciłam u się na szyję i dałam mu całusa.

On jest taki kochany! Później wytłumaczył mi, o co chodzi w tym diamenciku. Obwódka gwiazdka: bo mam takowe w oczach. Niebieski diament: Bo tego koloru są jego oczy. I jest to taki symbol naszych zaręczyn. To takie słodkie było <33 Później wróciliśmy do domku. Napisałam do Summer a ona mi pogratulowała. Poznałyśmy się dzisiaj, ale ona jest super przyjaciółką. Mam nadzieję, że to czytasz. I może skomentujesz? 

Więc dzisiaj to taki niezapomniany dzień. Jestem taka szczęśliwa! Kocham mojego Amusia! <33 i mamy od dzisiaj razem dom bo się przeprowadziliśmy. Tylko że mamy osobne pokoje, bo ja mam tyle rzeczy, że byśmy się nie zmieścili. 
To na tyle w notce, którą pisałam ja. Chcecie, żebym pisała częściej? 
Papatki! 
PS. Jestem dumna z was! już ponad 200 wyświetleń a blog założony wczoraj!  Wbijemy więcej wyświetleń ? I komentarzy, bo jak mi pani mówiła one najbardziej na duchu podnoszą. 
_____________________________
Więc przypominam wam o Q&A . Teraz już ja- Marta2003. Chcecie częściej Sierrę na blogu?
~Cya!♥
~Marta2003
~Sierra♥ 

7 komentarzy:

  1. Super notka kochana <33
    ...
    O jeju kochana <3 Ślicznie fotki i w ogóle <3 Ale romantyk <33 Gosh, wyglądacie razem przesłodko <3
    Buziaczki ;*
    ~$ummer
    ...
    Ok, wstawka Summer xD Dobra, czas na moje pytanka do Q&A:
    1. Jak Ci się korzysta z bloggera?
    2. Czy zbierasz coś jeszcze oprócz LPS?
    3. Wolisz oglądać teledyski, czy seriale z LPS?
    4. Lubisz pisać listy i wysyłać paczki?
    5. Może sobie coś kiedyś wyślemy? :33
    6. Robisz DIY dla LPS?
    7. Masz postawione gdzieś swoje miasto LPS?
    8. Czy Blythe są aż tak złe? :o
    9. Myślisz, że jeszcze kiedykolwiek wróci G2?
    10. Lubisz robić zdjęcia LPS?
    11. Jaka była Twoja pierwsza figurka?
    12. Jaka była Twoja pierwsza mania?
    13. Przerabiasz LPS?
    14. Masz jakieś podróbki LPS?
    15. Czy wiesz, że numer tego pytania to moja ulubiona liczba? My wiemy o co chodzi xDD

    Pozdrawiam Cię <3
    ~Julie
    [i ~$ummer B)]

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu śmieszy mnie tekst 'Ame mi się zaręczył' xd? Super fotostory. Gratuluję zaręczyn. Mam nadzieję, że bedzie też ślub i fotorelacja z niego *,*!!!
    Pytanka:
    1. Jaki jest twój ulubiony niepopularny LPS?
    2. Jaki był twój pierwszy lps?
    3. Jaki jest twój najnowszy LPS?
    4. Ile LPS liczy twoja kolekcja?
    5. Ile masz różowych LPS?
    6. Masz LPSową szkołę?
    7. Jakich youtuberów oglądasz?
    8. Jakich LPSowych youtuberów oglądasz?
    9. Jakie blogi czytasz?
    10. Jakie blogi o lps możesz nam polecić?
    11. LPSowe blogi czy LPSowy youtub?
    12. Jakiego typu notki najbardziej lubisz pisać?
    13. Jakiego typu notki najbardziej lubisz czytać?
    14. Zamierzasz kiedyś skończyć z kolekcją?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super no ok to pytania
    1.masz ask
    2 założysz yt
    3.ulubiona książka
    4.ulubiony serial o lps
    5.ulubiony anime
    6.lody czy gofry
    No to n tyle pozdrawiam
    Andzia najeczka 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytania:
    1. Co Ci sprawia największą przyjemność w blogowaniu?
    2. Pisałaś kiedyś notkę z telefonu?
    3. Od kiedy zbierasz LPS?
    4. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
    5. Jakiego przedmiotu w szkole nienawidzisz?
    6. Smutno Ci , że za niedługo koniec wakacji?
    7. Grasz w jakąś grę?
    8. Jaki jest Twój ulubiony kształt LPS?
    9. Lubisz LPSXerde?
    10. Pizza vs chipsy
    11. Lubisz żyrafy LPS?
    12. Co sądzisz o G4?
    13. G2 vs G3 vs G4
    14. Lubisz pudelki LPS?
    15. Lubisz AnanasikLPSTV?

    OdpowiedzUsuń
  5. 16. LPSXerda vs ThePuddingLPS
    17. Prowadzisz jakiegoś innego bloga?
    18. Gdybyś zadzwoniła do Hasbro w sprawie przywrócenia G2, jakie argumenty, byś przedstawiła?
    19. Co sądzisz o przerażającej prawdziwe o G4 ( czytaj : o wyciągającej się głowce )?
    20. Masz jakieś G3 lub G4?
    21. Która generacja LPS była gorsza, G1 czy G4?
    22. Jakie nieaktywne blogi o LPS lubisz czytać?
    23. Lubisz mange?
    24. Filmy vs książki?
    25. Pies vs kot?
    26. Zrobisz MEP, NTM albo music mix collab?
    27. Masz konto na MSP?
    28. Lubisz matmę?
    29. Lubisz język angielski?
    30. Lubisz przyrodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. 31. Jaki rodzaj pizzy lubisz?
      32. Co było pierwsze, jajko czy kura?
      33. Co sądzisz o Blythe?
      34. Masz jakąś Blythe?
      35. Przeraża Cię widok G4?
      36. Sierra chciałaby popisać z moją Nancy?
      37. Masz jakiegoś nietoperza LPS?
      38. Co sądzisz o G1?
      39. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
      40. Co sądzisz o dziurach w G4?

      Usuń
    2. 41. Co zabrała by ze sobą na bezludną wyspę?
      42. Lubisz robić zdjęcia LPS?
      43. Zima vs lato.
      44. Wiosna vs jesień?
      45. Lubisz rysować?
      46. Lubisz króliki LPS?
      47. Plaża vs góry?
      48. Masz jakąś pandę LPS?
      48. Dokuczają Ci w szkole, ze względu na LPS?
      49. Jaką miałaś średnię?
      50. Masz jakieś trojaczki LPS?

      Usuń