Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 28 sierpnia 2015

17. Back to school - Moje rzeczy do szkoły , nowość z LPS.

Hej!
Dzisiaj będzie coś mało związane z LPS! Ale w drugiej części notki XD Wczoraj byłam na zakupach . Kupiłam Dziennik Cwaniaczka ^^ Przy okazji wstąpiłam do sklepu a tam nowe lps. Całkiem ładne :o Zobaczcie:
Taki skunks i piesek. Oba są całkiem spoko nie?

Ten kotek jest śliczny <33 . Jednak to wyżej mi się średnio podoba.

I taki słodziak - Hipopotam! 

Ogólnie seria ładna. Kupiłabym kotka, pieska, i może skunksa albo hipopotama?  A wam się podoba jakiś?
______________
A teraz czas na moje rzeczy do szkoły! 
Oto mój plecak ^^. Jest bardzo wygodny i pojemny.

Piórniki mam dwa - główny ten wyżej - czyli długopisy , ołówki a drugi na kredki i flamastry. Green Day!
Do szkoły noszę noteso kalendarzyk. Zapisuję w nim sprawdziany i kartkówki.
Zeszyty ! 
Dzienniczek ucznia oraz naklejki na książki ^^
Mam tutaj długopiso-pióro, ołówek , temperówkę , wkłady do ołówka oraz zakreślacz
Kredki i ołówki, Dwa mam z LPS z Pepco ^^
Tutaj Mamy cienkopisy i flamastry  :33
Rzeczy na matme, korektor klej i nożyczki

Pokazałam wam wszystko. Podobały by wam się raz za czas notki takie nie petkowe?
_________________
Gratisowo dwa zdjęcia <33
Tutaj takie ciemniejsze

I takie słodziaśne Aww *w* 
____________
~Cya!♥
~Marta2003



5 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy szkolne ^^
    A LPS są całkiem ładne, najbardziej podoba mi się piesek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości! Muszę mieć pieska i hipcia. I może kotka <3. A posty nie lpsowe są super i raz na jakiś czas byłyby spoko ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości! Muszę mieć pieska i hipcia. I może kotka <3. A posty nie lpsowe są super i raz na jakiś czas byłyby spoko ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy! A tak wogóle to też jestem za tym aby posty nie lpsowe pojawiały się co jakiś czas. Miłego roku szkolnego!
    ~Wisienka~

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam dzienniczek!! ^-^

    OdpowiedzUsuń