Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 11 sierpnia 2015

2. Sesja zdjęciowa z wakacji!

siemka!
Jak wiecie w piątek wyjechałam i wróciłam dzisiaj z wakacji. Byłam w Międzygórzu . Gdzie to jest? W Sudetach .Zrobiłam tam dość dużo zdjęć , które wam teraz pokażę!

Tutaj jeszcze w aucie. Summer ma nową stylówkę XD

Shadow na barierce przy wodospadzie :3

Natan na wyciągu narciarskim. Sorry, że widać moje palce ale nie chciałam, żeby spadł XD


Chihiro w naturze XD 


I tutaj znowu *-*




Natan w epickich okularkach i Anabelle na skale ^^




Jedno z moich ulubionych zdjęć ^^ Sierra i takie promyczki słońca <33


Całusek <33 Sierrunia i Amuś ;*


Sierra i całkiem ładny widoczek 


Ame na korzeń wylazł


Darcy... I o niej w następnym poście będzie *-* 


Natan za liściem się chciał schować XD




Na deskach. Ciemno bo w nocy . Przy okazji powiem, że Ame nauczył Sierrę przed wyjazdem i ona teraz z deski nie schodzi. 


Anabelle ... Jaka ona fotogeniczna CN?


Shadow w całej swej... Okazałości?


Summer... Jak ja kocham to zdjęcie <33 Aww


Położyła się na kamieniu. Odpoczynek po wspinaczce? 


I nasz piękny pan Natan 


Summer moczy łapki na kamieniuuuu!


Amee w korzeniuu! Dobra koniec XD



Natan w omszonym kamieniu. Musiał potem łapy umyć w rzece xD


Sierra jak duch wyszła *-* Normalnie zbuduję jej zamek i biała dama będzie!


No tutaj panienka lepiej wyszła! 


Ame na korzeniu a za nim rzeczka. 


Parka razem ^^



Tutaj znowu na kamieniu-eniu-eniu.


Trzy ślicznotki na jednym zdjęciu. 


                                     
                                            Kwiatkowa ślicznotka !



Anabelle moczy łapki ^^


I nowy lps! nabyłam go tam ^^


I inne ujęcie!


Kolejne moje ulubione zdjęcie! 


Anabelle na kamieniu. Powiem tylko że to na Śnieżniku!


Natan na Czeskiej granicy ;-)


Chihiro we wrzosach <33

Kolejne Fufne zdjęcie ;** Jamniczka moja koffana szczyty zdobywa!


Natan bierze przykład z koleżanki! Tak trzymać!


Shadow .. Czyż ona nie jest fufna? XD


Ame moczy łapkencje! 

Sierra też się moczy. 

I znowu pan śliczny Ame. 


Tutaj się położył. Będzie pływał na grzbiecie? 


Cmok Cmok ;*

Niestety czas wyjeżdżać :( Więc Shadow looka na mapę ^^
____________________________________________________________________________
A więc to tyle w tej sesji zdjęciowej ^^ Dobijemy chociaż dwóch komentarzy? 
~Cya!♥
~Marta2003




4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, najbardziej podoba mi się Chihiro we wrzosach i Ame w wodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia *-*!! Czekam na notkę o Darcy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki <3 Najlepsze to Sierra w kwiatach i Chichiro we wrzosach <3
    Chcem Darcy ^^

    Pozdrawiam
    ~Julie

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię collie :p12 sierpnia 2015 03:44

    Eh, masz tyle fajnych petków :c Cieszę się, że przeniosłaś się na blogspota, czekałam na to ^^

    OdpowiedzUsuń