Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 30 sierpnia 2015

19. Back to school - Jak zrobić torbę? / filmik !!!

Hej!
 Więc was powiadomić o tym, że mamy już 1820 wyświetleń. Czy damy radę dobić do 2000? Jak tak to po Serii Back To school zrobię jakiś special. Cobyście powiedzieli na Ask Valentine? Moja przyjaciółka da mi pytania , żebyście mieli niespodziankę  :-D
Ale zaraz zaraz! Miałam coś dla was! Oto relacja z wczorajszego koncertu Comy ♥ :
Było świetnie <33 Muzykę mają genialną. Może nie wszystkim się spodoba, bo tworzą muzykę dosyć ciężką. Lovee ♥♥♥
Przy okazji powiem, ze na moim kanale nowy serial !


A teraz czas na  Diy!
_______________________
Jak zrobić
Torbę dla LPS
JAK JĄ ZROBIĆ WYMYŚLIŁAM SAMA!!! TAK JAK RESZTĘ MOICH JAK TO ZROBIĆ!!!
Torba na LPS wygląda tak
Ogólnie wygląda tak. To żółte to zapięcie :D
Można w niej schować:
Piórnik, zeszyt, bidon oraz jakieś śniadanko?
Oczywiście, można inne rzeczy ja daję tylko przykład. A teraz jak ją wykonać?
Rysujemy na piance taki kształt
Wycinamy taki kształt, Długi pasek i wda krótsze. Jeden z nich powinien być na szerokość torby a drugi może być ociupinkę mniejszy . To długie powinno być  raz większe nić to po drugiej stronie tego sterczączego/ Zrozumiał ktos? O.o 
Bierzemy klej na gorąco 

Smarujemy klejem te boki co są zaznaczone. Przykładamy do nich te ,,dzyndzle" ,  robimy tak samo z drugiej strony. Z tą różnicą, że tylko do wysokości tych odstających elementów
Po sklejeniu w środku mamy coś takiego .
smarujemy klejem ten element krótszy 
przyklejamy do ścianki . Tej długiej Co nie jest doklejona.
Zginamy długą ściankę i przykładamy jak pokazano na zdjęciu. Nieco dłuższy element kleimy po bokach obu stron i przyklejamy. Na środku nie może być kleju, żeby można było zamknąć torbę.
Powinno to wyglądać tak
Bierzemy długi pasek i przyklejamy po obu mniejszych bokach. Torba powinna wyglądać tak.

Mam jeszcze sposób dwa. Tylko ta jest nie zamykana.
Wycinamy o takie elementy. Po dwa takie same boki i dół.
smarujemy klejem i przyklejamy element w ten sposób
Robimy tak ze wszystkimi ściankami. Jeszcze czas na tylko jedna.
Powinno to wyglądać tak
Przyklejamy element długi. Tak jak w tamtej.
Nasza torba wygląda tak. Muszę jeszcze tylko wyciąć zbędny klej
Wystarczy wpakować rzeczy i nasz lps może iść do szkoły!
Czy któryś was lps otrzyma taką torbę?
Jakby instrukcja była nie jasna to bardzo was przepraszam :/ Miałam czas na napisanie i zrobienie zdjęć tylko 30 minut. Jadę zaraz na pokaz sztucznych ogni! Spodziewajcie się niedługo kilku zdjęć
_____________________
Dziękuje za przeczytanie. Podoba wam się torba?
~Cya!♥
~Marta2003

5 komentarzy:

  1. Super! Jak kupię piankę to na pewno zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna torba, jeśli oddadzą mi klej na gorąco z reklamacji, to zrobię xD

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię collie :p31 sierpnia 2015 01:20

    Fajne torby. Ta pierwsza podoba mi się bardziej ^^
    Szkoda tylko, że nie mam pistoletu do kleju -,-"
    Aha, no i... ODDAWAJ TĘ JAMNICZKĘ! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł gdzie kupiłaś tą piankę? a i gdzie kupiłaś klej na gorąco i czy się opłaca go kupić? odpowiedz mi pliss!!!! pozdro andzia najeczka 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulu lps otrzymał do szkoły drugie śniadanie, torbę, piórnik, teczkę i zeszyt.wszystko wymienione zrobiłam sama!
    ~Słodka Ami

    OdpowiedzUsuń