Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 19 września 2015

26. Pokój Viridi i Valentine , shopping , mini sesja .

Hejka Misie! :*
Wiecie co? Wbiliście 3.000 wyświetleń! Jesteście najlepsi! Uwielbiam was :** . Trochę nie było notki. A skoro wbiliście 3.000 teraz już  3.170 !!! Będzie długa notka o 3 a nawet 4 tematów. Bo odpowiem na komentarze ^^
Miałam dziś pisać o LPSTuberkach, ale mnie wyprzedziłaś xd
W każdym razie fajna notka! x3
Tak w ogóle to wiesz co się stało z Julie? :c
Heh to się dobrałyśmy się XD. Julie nie ma czasu. Jest w gimnazjum. Ostatnio nie ma czasu na bloga :c

Też jestem w lepszej grupie [u nas nawet nauczyciele nie mówią zaawansowana xd] chociaż nie lubię języków ;p. 27 słówek? TYLKO? Zazdro. U nas trzeba się nauczyć 40-60 [połowa słówek z rozdziału] a na kartkówce tylko 8 +czasy :"). Do 11 to śpioch ;ooo?! Jaaacieee xd. BĘDZIE POST O ULUBIONYCH KSIĄŻKACH? Chcę to przeczytać :D
ojej dużoo :o . U nas teraz kartkówka z anglika licz się tak: 1 część 21 słówek + czasy = druga część słówek. czyli piszemy 3 kartkówki liczące się w jedną. Do 11 może niee. Ja do 13.00 potrafię spać x.x . I o ulubionych książkach jak chcecie to będzie. Napiszcie mi w komentarzu *-* 
Super notka. 
Zapomniałaś o Twoim kanale! Masz ekstra filmy
Ojej dziękuje <33.Nie sądzę , że mój kanał jest fajny ;/ . Twój zdecydowanie lepszy :* 
Shopping!
 Więc jak niektórzy może już wiedzą. Ostatnio doszła do mnie paczka! A co w niej?
Na pierwszy ogień idzie oto ten lps :
Zdjęcie nie moje 
Zam zamówiłam takiego buldoga . Zapłaciłam za niego 7 zł. Nie mam imienia i charakteru . 
Zdjęcie moje
Oto chihuahua #1! Jestem bardzo zadowolona <33. Zapłaciłam za nią 20 zł.. Nazywa się u mnie MAX! Jest to chłopak ^^. Większości się nie podoba. W mnie jest fajny. Taki śmieszny XD No i on będzie taki śmieszny ^^ 

Czas na mini sesję!
Takie coś innego. Bo wodna!
Prysznic XD

I mocniej,

Cmok 

Valentine świetnie wyszła *-*

A z Ame spływa jak po kaczce XDDD
A teraz czas na pokój Viridi i Valentine!
Oprowadzą was po nim dziewczyny!

Heyy!
Tutaj Ja Wasza ulubiona bliźniaczka Valentine ^^
No chyba ja!  Tutaj Viridi ziomeczki! Czas was oprowadzić !
Oto całokształt!
Łóżkełe! Moja część lepsza ^^ 
Nawet tak nie mów Valent! 

I widzisz? Moja fotka pierwsza! Pierwszalepsza!!! HUEHUEHUE! No więc to me łóżko<33 Spędzam w nim prawie cały dzień :**

No i nareszcie ktoś normalny cn?
Viridi uważaj bo cię walne!
No dobra dobra. I to moje piętro ^^

Nasza toaletka. Tak okropny rozgardiasz wiem...

I biurko a przy nim moja sis.
No co? Przy kompie posiedzieć nie można?
I oblukajcie dokładniej. Mam czekoladę na biurku XD 

Obraz narysowany przez natana.
Namalowany głąbie.

Kanapa na której trzymamy torby do szkoły^^ 

Kącik z kwiatami i torba na zakupy 

A la garderoba. Więszość ciuchów w praniu :/ 

Na drugiej ścianie lustro i wieża Ajfla
eiffla głąbie. 

Moje pianino na walizce XD .

Więc to tyle o moim pokoiku *-*
naszym głąbie. 

Dziękuje za przeczytanie!
Chcecie serię ze zniszcz ten dziennik? GŁOSUJCIE W KOM!
~Cya!♥
~Marta2003
~Valentine ♥~
~Viridi $$$ 

10 komentarzy:

  1. Super notka! Viridi i Valentine mają super pokój <3 Pusia i Tina też chcą mieć taki ^^ . Jeśli chodzi o Zniszcz Ten Dziennik to ja jestem na tak :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowe lps, i supcio pokoik :3

    ~natik

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ten pierwszy lps. super pokój! super jest to, że one się tak kłuciły podczas
    pisania! I bardzo chcę tę serię zniszcz ten dziennik!!!!
    pozdrawiam andzia najeczka1

    OdpowiedzUsuń
  4. blog jest super i masz super lps , ale zobaczyłam twoje yt..............
    i to jest dno!!!!!!! masz super pomysł lecz nagrywaj lepiej jakby thepuddinglpa tak nagrywała to miała by 20 subów i te twoje 17 subów to pewnie twoje przyjaciółki i nikt więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka!!! Zrób tę serię zniszcz ten dziennik!!!!!!!!!!! Bardzo mi się podoba pokój
    Viridi i Valentine.To ja Domi G. LOVE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mają ten pokój :D
    Szkoda, że Julie nie ma czasu :c
    Ta seria z ZTD... Mi by nie bardzo pasowała, no bo to blog o LPS, chyba że i one tam będą.
    Ale decyzja należy do cb ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Skąd ty masz ten komputer?! Też taki chcęęę :c

      Usuń
  7. Nie bałaś sie że twoje lps będą miały rdze po tym prysznicu? ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się podoba ta chihuahua #1, chciałabym ją mieć ^^
    Fajna sesja, moim zdaniem najlepiej wyszedł Ame :3
    No i znowu się zgrałyśmy, bo kończę nowy pokoik Alice i miałam go niedługo pokazać xD

    Pozdrawiam x3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeszcze pytanie: Czy ja też mogę na swoim blogu odpowiadać na komentarze tak jak ty?

    OdpowiedzUsuń