Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 11 października 2015

29.Sesja zdjęciowa wodna

Ohayo!
Jak widzicie powalam systematycznością 
Nie będę obiecywać, że się to zmieni bo nie chcę nikogo oszukać
Ale nie mówię, ze się nie zmieni.
FUCK LOGIC?! 
*******************
Tja. Początek posta świetny, tak .
Ale ja sadystka zacznę temat szkoły,
W sensie jak wam idzie? 
U mnie jest ok. ( wcale nie spodziewam się 3 z matmy nie w ogóle -,- ) 
Ale dobra. Wiec mamy w szkole taką bekę. ( nie zdradzę z kogo) 
Powiem tylko, że jest ciekawie i tyle. Może zacznę?
( tak świetna w przynudzaniu jestem)
Własnie pomyliłam  enter z backspace i skasowałam połowę tego, co napisałam. 
BRAWO JA! 
************************
Ok.
Ostatnio  byłam z Patką ( pozdrawiam) nad wodą. Zrobiłam kilka zdjęć moich i dwóch jej LPS
Jedna z fotek poszła na konek do maślaczka klik
Więc zacznijmy pokazywać zdjęcia!

Starujemy z Chihiro
Znalazłam psią łapkę ^^

Tutaj dog Paci. Paczcie jakie ślady zostawia :d

Kate , moja ślicznotka. Piękny ma strój nie? XD A tak serio to natura i jakaś ściana 

A tu nad brzegiem .

Anabelle na kłodzie. Inteligentny podpis  

Sierra zasłonięta liściem przy wodzie. 

A tu na kamykełe przy wodełe huełehuełe

kamykełe oł jes!

Larotta przy jakimś daszku.

Cmok ;*

Kate Wlepia te swe urocze oczęta

Piorun przy glonach/ Już chciałam napisać glanach.  zobaczycie, że będę je mieć. MUSZĘ!

Larotta. Urocza jest cn?

I bliźniaczki stoją tak w dwie.

Łapcie jeszcze kilka przeróbek:
Sierra i Ame
Podwójna summerka 

Sierra tynczowa 

Chihiro ma klona. 

Darcy ..... Podwójna męka .

Paczcie jak się fajnie łączy : 


A teraz tynczowo 

Kilka przeróbek tego samego zdjęcia;

*******************
Mam nadzieję, że zdjęcia wam się moje kochane miśki podobały. 
Chcę jeszcze tylko wiedzieć
CZY CHCECIE TEN TELEDYSK?!
XD ból dupy mam cn ? XD
A teraz już spadam 
Do napisania!
~Cya!♥
~Marta2003




6 komentarzy:

  1. Pierwsza ^^ Super fotki :3 Hej, to narysujesz mi tego collie? Białego.. Hunter z Always Love You, kojarzysz? Pozdr.
    ~~Hunter

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sesja ^^. Ja jestem na tak jeśli chodzi o ten teledysk :) . Fajnie wyszła Chihirio z tym klonem XD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeah, notka! :D Te przeróbki zdjęć są super :)
    Jeśli mam być szczera, to mi jest obojętne, czy będzie ten teledysi, czy nie ;d
    Wgl to błaaagam, nie przeklinaj >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ♡.♡
    A teledysk to świetny pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko czy kupiłaś Sierre jak jeszcze była w sklepie czy przez allegro olx itp?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie : Skąd ściągnęłaś te liście w tle? Czy można ściągnąć je za darmo czy trzeba płacić?
    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń