Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 25 marca 2016

41. Moje Shorthairy LPS + Ważne informacje

                                                                          Ohayo!
Przepraszam, ze musieliście tyle czekać na notkę. Umówmy się , że notka minimum 2 razy w miesiącu, ok? Może zacznijmy od kilku ważnych, naprawdę ważnych informacji. Proszę przeczytajcie.
**********
1.  Special
Uwaga Uwaga!
Zostało wam 1,500 wyświetleń do specialu ! Mam listę osób, z którymi będzie!
1. Longon
3. TheCoconutLPS
3. NocturneLPS
4. LPSXerda
5, LPSskittles
6 .LPSVampires1228
Możliwe, że z innymi ale jeszcze muszę z nimi popisać :)
Także myślę, że warto wam dobić do 15.000 . Na początek będzie wywiad z Longon. Później będą się pojawiać co 1 tys wyświetleń . I tu nie chodzi o wymuszanie ale o to, że uwierzcie, ciężko jest się dopisać do np osoby mającej kilka tyś subów :')

2. SPRZEDAŻ/WYMIANA
Jeżeli chcecie się sprzedać bądź wymienić tutaj lps do tego celu stworzone: KLIKNIJ TU :)

3. Jeżeli chcesz mi coś wysłać napisz na moją pocztę: marta2003lps@wp.pl 

*********

Kupiłam kilka fajnych lps i niedługo będzie notka. Niestety byłam dość niemiło zaskoczona. Będzie także coś Wielkanocnego ale tego oczekujcie miedzy Pn a Nd.
*********

Przejdźmy do głównego tematu notki czyli Moich Shorthairów .
Będą one w kolejności losowej ^^
Summer <3
Tą shortkę darzę wielkim sentymentem i kocham całym serduszkiem <3
Była moim pierwszym shortem, Później ją wymieniłam na Kirę odmieniłam i wgle...
Ale ćśśś xD. Ma bardzo zawiłą historię.
Jest wg mnie prześliczna.
Jej ulubioną porą roku jest lato.
Jako tako jest fotografką oraz często występuje jako aktorka w wielu filmach..
Jej pasją jest jak już pewnie się domyślacie fotografia.

A oto Kira.
Pozdrawiam w tym miejscu Karmell :*
Dałam jej brokat do uszek i ma lekko zdarty znaczek w oczku.
Jest shorthairem bałaganiarskim.
Darzę ją dużym sentymentem ^^
Uważam , że jest śliczna.
Uwielbia malować! Często można ją spotkać w parku pod drzewem ze szkicownikiem albo gdziekolwiek jest jakiś ładny widok jest także ona i jej sztaluga .

Anabella <3
Jest ona dość unikatowa - Only At.
Dostałam ją na moje 12 urodziny od koleżanek ^^
Jest dziewczyną Natana.
Uwielbia grac na pianinie i śpiewać w Duecie ze swoim chłopakiem ^^
Jest strasznym śpiochem - w nocy nigdy nie chce jej się iść spać a  12 to dla niej ranek. 
To chyba moja ulubiona shortka <3
Larotta 
Zazwyczaj mówię na nią Lara ^^
Zbiera pocztówki.
Interesuje się makijażem 
Jest cieszącą się wielką sławą aktorką
Ma chłopaka, który także pracuje w też branży - Toma.
Wkurza ją, że wzdycha do niego tyle dziewczyn XD
No w końcu wiecie - Natan,Tom,Ame,Andy to chyba najbardziej popularni chłopcy ;d
Tylko Tom lubi być w centrum uwagi co często wkurza jego dziewczynę XD

Elena
Pochodzi z wymiany z Kewi i Tusią
Jest miłośniczką natury..
Jest raczej spokojna .
Łatwo ją zdenerwować tylko kiedy śmieci się albo nie szanuje przyrody.
Powiedzcie sami - czyż nie jest urocza?

Angelina
To zdecydowanie typ divy.
Z wyglądu słodka , ale potrafi pokazać pazury.
Często zarywa do mojego ulubionego czworoio? XDD (tak miało być trio ale jest ich 4 XDD)
Zdecydowanie typ królowej liceum.
A tak by the way kupiłam ją w oryginalnym opakowaniu w carrefourze . Kupiłam jeszcze 3 później - 1 sprzedałam na kup teraz za 45 , drugą na licytacji za 30 chyba a trzecia poszła do mojej kol na urodziny.

Shadow ( z niebieskim kolczykiem) i Crystalina
UWAGA UWAGA! MOGĘ SIĘ ZA JEDNĄ WYMIENIĆ ! PISZCIE W KOMENTARZU, SKONTAKTUJĘ SIĘ!
NA chwilę obecną są bliźniaczkami ^^
Zacznijmy od Shadow 
Ta ślicznotka uwielbia wszystko związane z modą
jest projektantką !
Kocha diamenciki i inne świecące rzeczy xd
Crystalina za to jest organizatorką pokazów mody różnych kolekcji swojej siostry, które później trafiają następnie do sklepu flower :") *wcale to nie zawiłe ale ćśśś*
pracuje także jako menadżerka Natana i Anabelle
Pochodzi z wymiany z moją koffaną Karrie <3

Sun
Tutaj mamy taką malutką ślicznotkę z saszetek ;3
Jest młodszą siostrą bliźniaczek - Shadow i Crystaliny .
W sumie to nie ma jakiegoś szczególnie rozwiniętego charakteru .
Powiem tylko , że potrafi zawalczyć o swoje, oj potrafi XD
A dla innych to taka mega grzeczna, słodziśna, malutka shorthairka i teraz takie kawai głosem: VERY KJUT!


i teraz jak ja to mówię shorthairka *UPDATE bo to tabby ale ma ciało shorta wiem :> ale chcę żeby notka byla dłuższa bo dawno nic wam nie dawałam XDD*1/2 xD
zaliczam ją do połowy
poznajcie ( nie no znacie ją xd) NANCY!
ona także lubi naturę. Moze mniej niż Elena ale lubi xd
Jest ona ogrodniczka :> NAjlepsze kwiotki tylko u Nan! ( tzn tak chłopaki krzyczą , lubią ją denerwować , bo ona nie cierpi tego np KWIOTKI xd)

Nieługo jeszcze dojedzie nowy short ^^ ale o niej to będzie w jednej z następnych notek ^^




Dziękuję wam za przeczytanie ^^
Wbijcie szybko to 15.000 wyświetleń, wywiady czekają :D
~Pozdrawiam!
~Cya!
~Marta2003



9 komentarzy:

  1. Ta ostatnia shorthairka to nie shorthairka, tylko tabby cat. xd

    Tu TKLPS, ale nie chciało mi sie logować. :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne shortki :33


    Enjoy❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka i śliczne kotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdro ja nie mam żędnego pop lps x(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym shorthair'em do wymiany - za jakiego LPS byś chciała?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja hce sie wymienic :)
    Mam pieska chyba jamnik taki z zielonymi oczkami i kropelkami, sowe, liska brazowego (takii zestaw caly kupilam ;), szarego takiego psa biały bruch z uszami do gory i takiego pieska chyba corgi rudego z nim w zestawie byl :) Mam tez niebieskiego chomiczka i brazowa fredke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś kupiłam sobie shorthair'a takiego, jak Shadow :3 Jeszcze nie doszedł, ale nazwę go Shannon lub Shanzuna :D

    OdpowiedzUsuń