Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 1 kwietnia 2016

WOOOOW~!!!

Ohayo!
Dzisiaj szybko nie mam zbytnio czasu na pisanie >,<
Wiec dzisiaj upolowałam na olx super okazje
kupiłam sb SAVY!!!
A ZA ILE?!?!?!
10 ZŁ!
Sprzedający kompletnie nie znał się na lps!Właśnie zakupiłam!
Będzie wysyłka za pobraniem!
Ale ja się cieszę fuf <3<3<3<3
MAcie pomysły jak ja nazwać?
Jejku ale chaotycznie :')
Ale zrozumcie moją wielką radość!
może wkleję jej zdjątko? nje mam z aukcji bo juz wycofana sorry :c a pisze z telefonu ^^


Notka "wielkanocna" tzn jak moje lps spędziły święta już niedługo ^^
~Pozdrawiam!
~Cya!
~Marta2003
PS. Nie kupiłam Savy XD Prima aprilis! :*




12 komentarzy:

  1. Też miałam nabrać na blogu, że kupiłam wymarzonego lps xD.




    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, w poprzedniej notce napisałam Ci bardzo ważny komentarz, byłoby miło, gdybyś go przeczytała. Jeśli chcesz, to możesz na niego odpowiedzieć w następnym poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. (pomińmy fakt, że jest primma aprillis, ale co by było, gdybyśmy się nabrali, bo to kiedy indziej)
    RZECZ PIERWSZA!
    Byłabyś w stanie wstawić zdjęcie, bo tylko na allegro jest funkcja automatycznego usuwania ofert.
    RZECZ DRUGA!
    Nawet gdybyś takową znalazła, i tak zawsze znajdzie się debil, który cenę z 5 zł podbije do 200 zł. Tak, znalazłam collie i spaniela i dokładnie tak było.

    Winc tag ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na olx też można usunąć ofertę nie automatycznie ale wiesz jak klikniesz to usuwasz a po drugie kupiłam kiedyś shorta za 2 zł na olx ♥

      Usuń
    2. No to jesteś farciarą -v('v')v-

      Usuń
  4. Zobaczysz na mojego bloga: laraszlpss.blogspot.com ?
    Zaczynam więc myślę, że może ocenisz, lub coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba nam się twój blog! My również zapraszamy na naszego o książkach może coś do gustu
    lovelybooks23.blogspot.com. Było by super jakbyś ty też oceniła naszą prace albo poradziła nam coś

    Pozdrawiamy lovelybooks

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz już 15001 wyświetleń. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadniesz na mojego bloga? (ww.puddilps.blogspod.com)

    OdpowiedzUsuń