Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 27 kwietnia 2016

43. Nowe LPS

                                                                      Ohayo!
Co tam miśki? Ja staram poprawić się odnośnie systematyczności ;).  Mam nadzieję, ze mi się uda. Niestety- stety na przeszkodzie stoi mi tak zwana "walka o 6 na koniec z angielskiego" oraz innych przedmiotów :") . A poza tym, co u mnie słychać? Miałam zawody w karate i wywalczyłam 3 miejsce :3, a w czwartek mam lekkoatletykę. Zaczęłam także sezon rolkowy, chwilowo mój rekord 16 km w 30 min ^^. Przejdźmy dalej .
*****************************
Ostatnio doszły do mnie paczki.
Niestety, nie do końca jestem z nich zadowolona.
Zaraz przekonacie się dlaczego.
Zacznijmy może od 1 paczki,


Pierwszą figurką jest ta urocza żabka.
jedynym jej mankamentem jest plamka zakreślaczem nad szerokim uśmiechem.
Ma śliczne kolorki i podbiła moje serce od razu!
Postanowiłam nazwać ją Heidi,


Następnym zwierzaczkiem jest ten jamnik niepopularnego kształtu.
Uważam, ze jest przeuroczy!
Jego kolory są świetnie dobrane!
Będzie się nazywać Melissa.


O tej pandzie marzyłam od dłuższego czasu.
Zawsze uważałam, ze w tej jej prostocie jest coś niezwykłego .
Jest zwyczajna, a uroku dodają jej śliczne różowo-fioletowe oczka,
Postanowiłam nazwać ją Misa.


Ostatnią figurką jest ten collie.
Owszem już go miałam.
Podarowałam go mojej kochanej przyjaciółce na urodzinki!
Będzie nazywał się Tony - nie umiem go inaczej nazwać.
Z niego nie do końca jestem zadowolona.
Czemu?
Otóż to co teraz zobaczycie będzie straszne,

Przyszedł on do mnie w dwóch częściach!
Okazało się, że był już kiedyś klejony. 
Po napisaniu do sprzedawcy czy jego głowa i tułów były już osobno otrzymałam prawie natychmiast zwrot pieniędzy.  Wiec można powiedzieć, ze darmowy collie!

Za całą tę paczkę zapłaciłam 30 zł z wysyłką.

Przejdźmy do przesyłki nr 2, z którą były pewne komplikacje, 
Otóż zamówiłam sobie grę. Nie dogadałam się chyba najlepiej ze sprzedającą. chciałam wymienić z 5 figurek 3 na inne. ona stwierdziła, że chcę zrobić 5 -> 3 i w paczce doszła mi ta właśnie 3. Po napisaniu jej dokupiłam te 2 figurki. Grę sprzedaję. Można ją nabyć tutaj : klik . W przedmiotach sprzedającego są także inne moje oferty. Jeżeli chodzi o grę , to ma ona pogniecione pudełko. zresztą zobaczcie na zdjęciach


Pierwszą figurką z tej paczki jest ta żyrafka Only at Toys R Us .
Mam już obie only at!
Sądzę, że jest bardzo ładna.
Postanowiłam nazwać ją Orangeade.
Kojarzy mi się własnie z taką oranżadą lub lemoniadą.
Była na mojej ''Dream List"


Następny jest ten konik "New Mold".
Był na mojej liście marzeń ^^
Nazwałam go Karo.
Tak mi się to imię z koniem jakoś skojarzyło XD
Sami powiedzcie - czyż on nie jest uroczy?

I teraz z lekka bubble

Jest to ten śliczny corgie.
Nie będę się o niej rozpisywać.
nazywa się Ringo.
( ma gwiazdki w oczach. miałam dzisiaj na angielskim o The Beatles i mi się Ringo Starr skojarzył a stwierdziłam, ze dziewczyna też może mieć takie imię XD  i wiem ,że to pseudonim)

Otóż jest cała pogryziona, a łapka jej prawie odpada!
Fajnie, że dowiedziałam się o tym przed zakupem ;__; 


A oto figurki , które musiałam dokupić. Z nich jestem mega szczęśliwa!
Derek!
Otóż na pierwszy rzut oka zwykły boxer.
Ale nie!
Ma ciało beagle'a! 
A kupiłam go za jedyne 5 zł!

Tutaj macie porównanie ;3


Phoebe!
Także zapłaciłam za nią 5 zł.
Jej charakter nie jest do końca obmyślony
Ale wiem, że będzie Otaku!
I ma wielką kolekcję mang ^^

*******************


Bardzo dziękuję wam za przeczytanie! Ja będę już spadać, gdyż mam jutro kartkówkę z Angielskiego oraz zawody z lekko atletyki.
~Pozdrawiam!
~Cya!
~Marta2003
PS. Piszcie w komentarzach , o czym chcecie następną notkę!




11 komentarzy:

  1. Też się zakochałam w tej żabie *-*! Jamnika mam i u mnie to chłopak .-. a żyrafka cudo. Miałam mieć no ale zuy pan Kamil XD. Sprzedawcy wgl tacy źli :// ale przynajmniej nie jesteś jedyną, która gryzie swoje LPS XD :*!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne LPS!
    Ja jak raz zamówiłam ptaszka, to mi przyszła sama głowa, bez tułowia D: Od tamtej pory nie kupuję LPS przez internet.
    Też mam jutro kartkówkę z angielskiego xd
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne LPS ! A jeśli chodzi o następna notatke możesz napisać czemu chcesz aby w sklepach były LPS G2.
    P.S. Jeśli chcesz stare LPS. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dale to samo chwalisz się ze będziesz może mieć 6 z angielskiego i co z tego? Ale te rolki 16km->30min, a moze nie wszyscy są tak szybcy jak ty? Albo to karate wiem, że to twoja pasja,ale nie musisz się tym chwalić! Mi z tego powodu trochę się przykro zrobiło,bo nie umiem jeździć tak szybo i nie umiem karate. A ja za tego corgiego to chciałabym zwrot kasy.... słuchaj mam do Ciebie pytanie czy zrobisz jakiś teledysk, bo te wywiady nie są za bardzo fajne..... A co z twoim yt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jprdl na świecie są wojny,głodowanie a ty się przejmujesz takim czymś?! ;___; Po 1 ona się tym nie chwali tylko dzieli się tym ze swoimi fanami. Jakby się kurwa chwaliła to w każdym poście by o tym pisała... A tym bardziej skoro tak ci przykro to nie czytaj ,a załóż własnego bloga. Przecież możesz, a poza tym to skoro tak bardzo czegoś nie potrafisz to ćwicz

      Usuń
  6. AAAAAAA! Biedny collie! Biedny corgi...
    Ta żyrafka jest cudnaaaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprzedni blog był lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Założyłam bloga!
    loke-i-lps.blogspot.com Wejdziesz? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne bardzo ważne pytanie a mianowicie gdzie kupowałas i od kogo? Kurczę aborygenie za 5zl? Prosze o odpowiedz bo szukam i szukam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne LPS, ta panduś bardzo ciekawa i ten jamniczuś słodziutki ^^ wiem, że ta data... przeglądam tw posty ;)
    Wpadniesz może? Byłoby mi bardzo miło :) : Sweet LPS World (nie żebym jakoś błagała czy coś, po prostu zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń