Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

42. Wywiad z Longon! 15.000 Wyświetleń!

                                                                            Witajcie Misie!
Znowu mała przerwa, ale rozumiecie - szkoła, szkoła, szkoła! ;) . Pamiętajcie- codziennie czytam wasze komentarze, których jest już aż 271! Bardzo wam dziękuję. Już niedługo będzie notka o moich nowych LPS!
A tak przy okazji, możecie zrobić sobie Quiz o mnie i jaki blog powinniście przeczytać ;). Pochwalcie się wynikiem w komentarzu ;*
http://samequizy.pl/jaki-blog-o-lps-bedziesz-najchetniej-czytal/
http://samequizy.pl/jak-dobrze-znasz-marte2003-z-bloga-przez-zycie-z-lps/
********************
Bardzo, ale to bardzo dziękuję wam za 15.000 wyświetleń! Z tej okazji rusza obiecana seria! Będzie się pojawiać co 2 tysiące wyświetleń. I umówmy się: niczego nie wymuszam, wy jesteście kochani i zawsze szybko wbijacie wyświetlenia i muszę mieć czas na przygotowanie :)
Zacznijmy wiec nasz pierwszy wywiad!
*********************
Wywiad z Longon !
Bardzo Ci Dziękuje, że zgodziłaś się odpowiedzieć na moje pytania! Jesteś naprawdę przemiłą osóbką :) . Pozdrawiam Cię i mam nadzieję , ze to przeczytasz! ^^

1. W jaki sposób odkryłaś LPS?
Jak chodziłam z rodzicami na zakupy to zawsze szłam na zabawki i podziwiałam LPS, aż kiedyś postanowiłam jednego kupić.
2. Jaki był twój pierwszy LPS?
Kotek #5
3. Ile masz figurek?
Około 400, nie liczyłam bardzo dawno
4. Interesujesz się jeszcze LPS?
Bardzo lubię je z wyglądu i często oglądam te, które mam, ale raczej już ich nie kupuję. Jako że wróciłam na YT to wykorzystuję je teraz jeszcze do filmów, znowu.
5. Jaka była ostatnia kupiona przez Ciebie figurka LPS?
Chyba owieczka z G3
6.  Oglądasz jakieś LPS'owe youtuberki?
Czasem włączę jakiś filmik, ale nie mam konkretnej, którą nałogowo oglądam
7. Czytasz jakieś LPS'owe blogi?
Nie, kiedyś byłam na bieżąco, ale aktualnie nie
8. . Jak najbardziej lubisz spędzać czas?
Grać, wychodzić ze znajomymi, pisać z kimś
9. Pokaż twój najbardziej udany rysunek
Ciężki wybór, bo jest wiele z których jestem zadowolona, ale nie umiałabym wybrać jednego.
10. Jakie są twoje hobby oprócz rysowania?
Chyba gry komputerowe.
11. Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie electro.
12. Grasz na jakimś instrumencie ?
Nie.
13. Jaka jest twoja szczęśliwa liczba?
Powiedzmy,że 4
14 Uprawiasz/uprawiałaś jakiś sport?
Kiedyś jeździłam konno. Chyba, że liczyć e-sport XD
15. Ładnie śpiewasz?
Niee XD Ale lubię i często to robię XD
16. Wolisz starszą czy nową muzykę?
Do starszej mam mega sentyment, więc starszą
17. Ktoś w twojej klasie wie o LPS?
Nie i nie planuję mówić nikomu.
18. Jak twoi rodzice zareagowali na to, że chcesz nagrywać?
Nie mówiłam im o tym na początku, potem nawet nie pamiętam jak się dowiedzieli i nic w sumie, mamie się ten pomysł podobał xd
19. Lubisz czytać?
Niezbyt
20. Polecasz jakieś ksiażki?
Nie mogę, bo nie czytam xD
21. Ulubiony zespół?
21 pilots, Die Antwoord, Three Days Grace.. nie wiem w sumie.
22. Jakie są twoje top 10 lps?
Hmm, na pewno dog Dooby, mops ze szklanymi oczkami, tak samo york, krab z G3, brązowy shorthair z grzywką, i w sumie sporo ze starej edycji, według mnie była najbardziej udana.
23.Skąd brałaś pomysły na twoje seriale?
Z głowy, czasem zainspirować może mnie nawet jeden dodatek od LPS, ogólnie pomysłów na seriale mam baardzo dużo, ale nie miałabym czasu na realizowanie ich wszystkich
24. Jak sobie radzisz w szkole?
W sumie nie uczę się wcale, ważne żebym zdała, a z tym problemu nie mam
25. Co cię najbardziej motywuje w nagrywaniu?
Komentarze pod filmami zdecydowanie
26. Udzielałaś już wielu wywiadów?
Yep, kiedyś było to dość popularne i często ludzie mnie prosili o takie wywiady.
27. Lubisz odpowiadać na pytania?
Lubię
28. Jesteś w szkole plastycznej?
Nie, ale planowałam
29. Byłas kiedyś na jakimś koncercie?
Nigdy
30. Ile razy byłaś za granicą i gdzie?
-
31. Podobaja Ci się glany?
Bardzo.
32. Podobają Ci się kolczyki?
Jeszcze bardziej xD Mam na razie 5 przekłuć i planuję jeszcze kilka.
33. Co sądzisz o tatuażach?
Mega mi się podobają, w przyszłości chciałabym być tatuatorką.
34. Jakie jest twoje największe marzenie?
Ymm jedyne jakie aktualnie mam jest niemożliwe do zrealizowania, bo chciałabym cofnąć czas o jakiś rok.
35. Jakie jest twoje największe LPS'owe marzenie?
Nie posiadam.
36. Wymieniasz się LPS?
Kiedyś kilka razy się zamieniałam, teraz nie zależy mi na figurkach już tak bardzo.
37.Co byś powiedziała osobie, która wyśmiewa się z czyjejś pasji?
Nic, uważam, że najlepiej to ignorować
38. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Do Japonii
39.Masz jakaś fobię?
Głównie to chyba owady.
40.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski
41. Jaki jest twój ulubiony sklep?
Empik
42. Jaki masz styl ubioru?
Preferuję czarny xd
43. Wolisz spodnie czy spódniczki?
Spodnie, nie  miałam na sobie spódniczki od chyba 7 lat
44. Uważasz, że jesteś popularna?
Na LPSowym YT kiedyś na pewno, teraz  jest wielu nowych użytkowników i pewnie mało mnie koajrzy już
45. Ile masz popularnych LPS?
Sporo sprzedałam, aktualnie mam może z 15
46. Uważasz , że na LPS można byż za starym?
pewnie, że nie
47. Masz dużo case na telefon?
Żadnego ;p
48. Kim chciałabyś zostać w przyszłosci?
Jak już wspomniałam, tatuatorką.
49. Widzisz w swojej przyszłości LPS?
Hmm, na pewno będę je wspominać i posiadać chociaż kilka figurek.
50.Chciałabyś mieć jakiegoś zwierzaka?
Yep, najbardziej jakieś egzotyczne typu lis.
51. O której godzinie zazwyczaj idziesz spać?
Jak już nie mam z kim pisać xD
52, O której godzinie zazwyczaj wstajesz?
Budzę się koło 5, ale wstaję o 7 xd
53. Kolekcjonujesz coś?
aktualnie nie
54. Ktoś Cię inspiruje?
nie.
55. Kogo ze swoich idoli chciałabyś spotkać najbardziej?
Nie mam takiego.
56. Jakiego rodzaju filmy najbardziej lubisz?
Horrory.
57. JAki jest twój ulubiony film?
Nie mam, rzadko oglądam filmy.
58. Miałaś kiedyś świadectwo z paskiem?
W podstawówce 2 razy
59. Jaki był najdroższy kupiony przez Ciebie LPS i ile kosztował?
Chyba dog niemiecki fuzzy za 30 zł (tak, kiedy to było dużo)
60. Mieszkasz w bloku czy domu prywatnym?
bloku
61. Masz rodzeństwo?
Nie
62. Jesteś chrześcijanką?
Nah, nie wierzę w Boga.
63. Jaki był twój najlepszy prezent?
Ymm, pewnie z dzieciństwa jakiś domek dla MLP czy cuś xD
64. Co dostałaś na swoją 18?
Jeszcze jej nie miałam
65. Opisz siebie 3 słowami
Nie wiem, myślałąm nad tym długo i serio nie wiem D: za mało słów xD
66. Jaki jest twój ulubiony napój?
Energetyki różne
67. Gdzie spędziłaś swoje najlepsze wakacje?
Hm chyba najlepiej wspominam 2013, kiedy byłam na obozie z fajnymi ludźmi i nad morzem spotykając PepsiLPS
68. Oglądasz anime?
Kiedyś oglądałam
69. Jaka jest twoja ulubiona bajka/kreskówka z dzieciństwa?
Z tego co pamiętam to lubiłam Reksia, Misia Uszatka i Bolka i Lolka xd
70 Lubisz chodzić na zakupy?
Niespecjalnie

Mam nadzieję, że nie zanudziłaś się na śmierć odpowiadając na te pytania XD.
Dziękuje Ci za udzielenie mi wywiadu :*
Ja też dziękuję^^
*****************
Mam nadzieję, ze wywiad wam się spodobał :) . Jeszcze raz wam dziękuję <3
~Pozdrawiam
~Cya!
~Marta2003
~Longon

9 komentarzy:

  1. Super wywiad! :3
    W pierwszym quizie wyszła mi MeCatze, a w drugim 10/13 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszym LPS Garden, a w drugim 12/13. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wyszedł mój świat lps.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyyyyywiaaaad! Gratuluję 15.000 wyświetleń. ;) W pierwszym quizie wyszło mi LPS Garden, a w drugim 11/13.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłam tak wielu osobom :") A tak naprawdę to małej ilosći XDD

      Usuń
  5. Blog


    Tuttu

    Przez zycie z lps ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak zamknąć stronę i nie pamiętać wyniku z quizu o tobie xd. A drugi raz to już nie to samo eh...

    Teraz robie ten o blogu, który będziesz najchętniej czytał i powiem ci, że przy pytaniu 'Wybierz figurkę c:' jest jedno bardzo fajne zdjęcie xDD jedynego nie popa XD

    A najlepsze i tak jest to, że powinnam przeczytać swój blog XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wywiadzik świetny :) Jeżeli chodzi o quizy w pierwszym wyszedł mi twój blog, a w drugim 12/13 :D Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń