Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 21 marca 2017

Post, chyba bez sensu :)

Cześć?
A może OHAYO? :D

 Strasznie dawno nie pisałam, brakuje mi tego. Wzięło mnie na wspominki ostatnio, so weszłam na bloggera, a także , UWAGA UWAGA, oneta!

W zasadzie po co ja piszę tą notkę? W jakimś sensie bez celu, chyba żeby sobie popisać. A może po to, żeby pokazać, że wciąż żyję? Sama nie wiem. Zastanawiałam się, czy nie wrócić.  Jednak LPS wciąż są w pudłach. Myślę, że nie mam o czym robić notek.  Zauważyłam wiele nowych blogów . Jestem z was dumna :D . Wróciła także Julie i mam nadzieję, jeśli to czytasz oczywiście, że zostaniesz na dłużej ;) .

A co działo się u mnie? Naprawdę wiele.

Poszłam do gimnazjum.
W moim życiu pojawiło się, lub wróciło, wielu wspaniałych ludzi.
Byłam na kilku cudownych koncertach.
Świetnie spędzałam czas. na wiele różnych sposobów.
Wiele jeszcze do wymieniania. Oczywiście, zdarzały się także negatywy, ale nie będę się na nich skupiać. No, może na jednym.
Przez złośliwość rzeczy martwych straciłam kontakt z pewną wspaniałą osóbką. Mam nadzieję, że mi wybaczysz ( moje powroty i odejścia, które są na maxa wkurzające ewww) i napiszesz do mnie Maślaczku :3.

Dziękuję Wam za tak ogromną liczbę wyświetleń!

Nie będę raczej nic pisać, no chyba że najdzie mnie jakaś wena i będę potrzebować się gdzieś "wypisać". Teraz np. jestem chora x.x

Myślałam też nad założeniem bloga, nie o lps, ale chyba ten pomysł pójdzie do "folderu spam".

Pamiętajcie, że zawsze jestem w kontakcie! Możecie pisać do mnie tutaj -> marta2003lps@wp.pl

Dziękuję za przeczytanie tego totalnie bezsensownego posta.
Pozdrawiam serdecznie!
i oczywiście Cya!♥
~Marta(2003?)
PS. Nie zgadniecie kto mi odpisał w sprawie wywiadu! SOPHIEGTV! Niestety, napisała, że nie czuje się komfortowo jeżeli o to chodzi.


8 komentarzy:

  1. Nie ma to jak dziesięć minut bawić się efektem kursora, zanim się napisze komentarz xD
    Fajnie, że napisałaś notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd wróciłaś :) Xd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy sprzedajesz jakieś szhorthairy? Chętnie odkupie! Mogę dać nie wyżej niż 30-40 zł. Tylko nie przyjmę lpsów z numerkiem:
    -#886
    -#2249
    - coniccon kitty lps
    Te wymienione już mam....
    Pozdro!

    -puddinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, bardzo fajny blog :D
    Gdyyś kiedyś szukała jakiś LPSów, zerknij na mojego bloga - właśnie pozbywam się swoich bo trochę wyrosłam ;)

    OdpowiedzUsuń