Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 15 września 2017

LPS

Witajcie!
 Nie wracam, chciałam tylko przekazać Wam informację odnośnie moich figurek.
Jako, że postanowiłam uszczuplić moją zacną kolekcję LPS, daję wam linki. Mam także inne aukcje z innymi rzeczami, także może ktoś coś? :P

Swoją drogą bardzo dużo wyświetleń! Dziękuję z całego serca!  Nie prowadzę bloga, a i tak tu zaglądacie <3
Linkacz do zakupu :) 

Cena jako tako spora, ale na tyle figurek ile sprzedaję myślę, ze jest w porządku.
Dziękuję, do napisania

6 komentarzy:

  1. Do jak najbliższego napisania ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka Marta! Kiedys kupilam od ciebie lps z g4. Ech to byly czasy.. Tesknie za toba.. Jakos dziwnie dzis trafilam na twojego bloga. Akurat jak napisalas notke ;0 Pozdrawiam cie Martus :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, przypadek? nie sądzę! haha :D
      Miło mi bardzo :)
      Także pozdrawiam !

      Usuń
    2. Ojej,nie zauwazylam odpowiedzi! Haha,kolejny przypadek? Mamy 16. Tyle ze stycznia :D Pozdrawiam cieplutko :**

      Usuń
  3. Szkoda, że nie powróciż, ale ja i tak zaglądam na twojego bloga! A co do sprzedaży jestem zainteresowana, tak więc może kupię! Pozdrawiam!!! XD :)

    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Także pozdrawiam!

      Usuń