Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 16 lutego 2016

36. WRACAM, Nowy wygląd, Q&A, konkurs, sprzedajemy,listy ,wasz moment?

                                                   Dzień dobry, cześć i czołem!


 A więc nastał dzień, w którym postanowiłam wrócić. Więc ta notka jest bardzo, bardzo ważna, proszę przeczytajcie ją do końca i napiszcie w komentarzu odpowiedzi na moje pytania :-).
Więc poruszajmy tematy po kolei.
*********************
1. MÓJ POWRÓT, KILKA SŁÓW
Więc dzisiaj rozmawiałam z Julie przez telefon. Pisałam także wczoraj z Maślaczkiem ^^. Tak rozmawiając popatrzyłam na moją liczbę wyświetleń i komentarzy. i wiecie co?!
DOBILIŚMY 10.000 wyświetleń i 198 komentarzy!
Przy rozmowie Maślaczek pytała, kiedy coś napiszę. Trochę mnie to wzięło na myślenie. Później Julie. I doszło do tego, że postanowiłam wrócić. Tyle wyświetleń i komentarzy... Postanowiłam, ze z
czas na nowy początek. Dziękuje wam z całego serduszka,
*********************
2. NOWY WYGLĄD
Podoba wam się, czy zmienić? Napiszcie mi w komentarzu ;3
*********************
3. KONKURS
Chcielibyście konkurs, w którym można byłoby wygrać lps? napiszcie w komentarzu. chciałabym wiedzieć orientacyjnie, ile osób chciałoby wziąć udział oraz ile osób chciałoby wgle konkurs. moje propsy:
1. Opowiadanie
2. Rysunek
3. Zdjęcie
4. Teledysk
Napiszcie czy chcecie konkurs i co z tego wyżej,
**********************
4, LISTY
Więc Julie zorganizowała akcję z listami. Stwierdziłam, że to świetny pomysł! Chciałby mi ktoś wysłać list? napiszcie w komentarzu ;**
*********************
5. Q&A
Chcecie Q&A? Napiszcie w komentarzu ;**
*********************
6. SPRZEDAŻ
Będę sprzedawać niektóre lps. NIEKTÓRE. Mam dużo takich co średnio lubię i zbieram pieniądze ^^. Jeżeli jesteście zainteresowani to znajdziecie je w notce 34.
********************
7. WASZ MOMENT?
Więc wpadłam na pomysł, żeby zrobić zakładkę z waszym momentem,
Polegałaby ona na tym, że raz w miesiącu robiłabym losowanie. Pod jedną notka pisałabym WASZ MOMENT LOSOWANIE! i wy pisalibyście w komentarzach zgłaszam się do losowania!
Wygrana osoba pisałaby notkę, robiła zdjęcie, robiłaby filmik , rysunek, czy cokolwiek co przyszłoby jej do głowy. wysyłałaby mi a ja umieszczałabym to w tej zakładce. Co wy na to?
********************
8. SPIS
Chcielibyście żebym zrobiła listę czytelników, w której napisałabym wasze nicki? wtedy pisalibyście je w komentarzach.
********************
Proszę o udzielenie odpowiedzi na moje pytania w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna.
Sorry, ze opuściłam się ostatnio w komentowaniu was. WSZYSTKIE NOTKI NA WASZYCH BLOGACH CZYTAM!
NOTKI BĘDĄ POJAWIAĆ SIE W ZALEŻNOŚCI OD WENY, OKOŁO 2 RAZY W MIESIĄCU!
Cieszycie się, że wróciłam?
~Dziękuje za przeczytanie!
~Cya!
~Marta2003

5 komentarzy:

  1. 1. Jeju jak się cieszę, że wracasz <3!!
    2. Super! Ten kursor jest świetny XD
    3. No pewno! Najbardziej chciałabym na opowiadanie bo jest w sumie najprostsze i trzeba tylko wyobraźni [której kolekcjonerom nie brakuje] a już np do rysunku trzeba też umiejętności.
    4. Tak czemu nie :D!
    5. Tak!
    6. Ojeju czemu :o?! Na co zbierasz?
    7. Ciekawy pomysł
    8. Może być :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd jest śliczny ♥-♥
    Konkurs to super pomysł. Może rysunek? Wiem, że gdyby Kewi i Tusia wzięłyby udział, nie mam szans... ale kto nie ryzykuje, nie pije piccolo ;DD
    Wasz moment też zapowiada się super ^^ Ja chętnie wzięłabym w nim udział i w ogóle :D
    No i cudownie, że wracasz :D

    Pozdrawiam ♥
    ~Julie

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc tak... :D
    Wyobraź sobie, ze właśnie czytałam Twojego bloga, gdy przewinelam na następna stronę a tam nowy wygląd. :p Myśle sobie wtedy: "Błąd? Nie! To pewnie Marta wraca!" I miałam racje. :D
    Czekam na następne notki. Co do konkursu, to mógłby być Na teledysk a list z chęcią bym wyslala. Xd
    Spis to dobry pomysł. :)

    A, jeszcze jedno! Jak ci sie sprawują glany? Bo zamierzam kupić i nie wiem, czy warto. ;)

    TheKarrieLPS

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze wracasz *.*
    1 wyglad bloga jest wspanialy
    2 konkurs to swietny pomysl moze rysunek bedzie dobry
    345.... wszystkie pomysly sa na tak ;)
    Nie moge doczekac sie kolejnej notki :))
    Pozdrowionka i weny rzycze czego mi bardzi brakuje ;(((
    Papatki ;******

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay, cieszę się, że wracasz :D. Nowy wygląd jest śliczny ^^.
    Nie za bardzo mogłabym brać udziału w konkursie z LPS do wygrania, ale jeśli byłyby tylko "wirtualne nagrody", to chętnie wzięłabym udział w konkursie fotograficznym c;.
    Co do listów, nie wiem czy bym mogła :<.
    Q&A, moment i spis byłyby spoczko ^w^

    OdpowiedzUsuń