Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 25 lutego 2016

Nowa Seria ? WAŻNY POST!

                                                            Witajcie Kochani!
 Wpadłam na pomysł nowej serii, którą chciałabym zacząć kiedy na tym blogu pojawi się 15.000 wyświetleń. Dlaczego aż tyle? Ponieważ: Będą to wywiady z popularnymi Petblogerkami i PetTuberkami. Uwaga Uwaga, możliwe, ze nie tylko z Polski ! podoba się wam ten pomysł? Chcielibyście , żeby wasze ulubione LPSblogerki i LPStuberki odpowiedziały na pytania? Dotyczące możliwe LPS i nie tylko! Napiszcie w komentarzu, kogo chcielibyście zobaczyć w tej serii i czy wgle chcecie taką serię!
Pozdrawiam,
~Marta2003

10 komentarzy:

  1. Jestem VIPem, wiedziałam o tym już wcześniej XD
    Oczywiście, to świetny pomysł, czekam na 15000 wyświetleń c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i nie mogę się doczekać ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! ^^ Możliwe, że wcześniej mnie tu nie widziałaś ale czytałam notki xd x3
    Pozdrawiam,
    ~Candy z bloga http://candyilps.blogspot.com/
    P.s Fajny efekt kursora... 8) xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie coś chce! XD

    ~ Sagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się *~*.
    Z chęcią poczytam (hyhyyyyy).
    Sorki za moje nie ogarnięcie sie ;'>


    Enjoy<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób taką serię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak! Super pomysł, czytałabym 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak! Super pomysł, czytałabym 😉

    OdpowiedzUsuń