Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 18 lutego 2016

37. Q&A , Ogłoszenia parafialne , Moje dogi niemieckie

                                                                         Hello!
             Zacznijmy od odpowiedzi na wasze komentarze! pod ostatnią notką było iż aż 5 <33
  ********************************************************************************
1. Jeju jak się cieszę, że wracasz <3!!
2. Super! Ten kursor jest świetny XD
3. No pewno! Najbardziej chciałabym na opowiadanie bo jest w sumie najprostsze i trzeba tylko wyobraźni [której kolekcjonerom nie brakuje] a już np do rysunku trzeba też umiejętności.
4. Tak czemu nie :D! 
5. Tak!
6. Ojeju czemu :o?! Na co zbierasz?
7. Ciekawy pomysł
8. Może być :)


Cieszę się tak bardzo <33 zbieram  na remoncik pokoju, książki i płyty. ogólnie to mam takie co mi się średnio podobają i leżą w pudełku. Więc one pojadą w świat i będą mieć lepiej niż u mnie ;c. a moi ulubieńcny ( tak jest ich około 170 XD) zostaną u mnie i będą wiodły spokojne życie ^^

Więc tak... :D
Wyobraź sobie, ze właśnie czytałam Twojego bloga, gdy przewinelam na następna stronę a tam nowy wygląd. :p Myśle sobie wtedy: "Błąd? Nie! To pewnie Marta wraca!" I miałam racje. :D
Czekam na następne notki. Co do konkursu, to mógłby być Na teledysk a list z chęcią bym wyslala. Xd
Spis to dobry pomysł. :)

A, jeszcze jedno! Jak ci sie sprawują glany? Bo zamierzam kupić i nie wiem, czy warto. ;)

TheKarrieLPS

Jak fajnie! Czyli jednak ktoś zauważył zanim napisałam notkę XD. Cieszę się ^^ Ogólnie jeżeli chodzi o glany to tak: sprawują się super. na początku mnie odarły i było ciężko się przyzwyczaić bo jednak to jest jakiś ciężar. i trochę teraz zdarłam podeszwę. Ja potrafię każde buty zniszczyć X.X

i ogólnie to tyle ^^ Na inne komentarze odpowiem wprost: Dziękuje <33

**************************
Ogłoszenia parafialne .
Zacznijmy od smutnego newsa.
Zgubiłam Viridi i Kaylie. Szukam ich już z 2 mies i wciąż ich nie ma. Już powoli tracę nadzieję D';

przejdźmy do weselszych wiadomości
1. Wymieniam się z Karrie <33 Ale już nic więcej w tym temacie zobaczycie na notce z wymianką. Już niedługo. Chwilowo trzeba załatwić wszystkie formalności i wgle ^^
2. Sprzedaję lps. i na menu (takie fajne rozwijane tam pod nagłówkiem XD) pojawi się zakładka lps. i musicie na nią najechać i wiecie, SPRZEDAJE oraz piszecie komentarz czy jakiegoś chcecie kupić.
Zakładka pojawi się już niedługo.
3. WASZ MOMENT! PROSZĘ ZGŁASZAĆ SIĘ W KOMENTARZU ! WSZYSTKO DOKŁADNIE WYTŁUMACZONE MACIE TUTAJ: klik .. ogólnie losowanie odbędzie się 1 marca. a WASZ MOMENT będzie dodany tydzień później czyli 8 marca!
4. Q&A - napiszcie mi pod tą notką pytania do Q&A!  będzie ono początkiem marca
5. Chcecie wysłać mi list? Napiszcie mi na maila mogę podać adres ^^ Mój mail : marta2003lps@wp.pl
Dziękuje za wysłuchanie. Przejdźmy do dogów!
**************************

MOJA KOLEKCJA DOGÓW NIEMIECKICH

Dedykuję Maślaczkowi , mojej pomysłodawczyni XDD. Pozdrawiam Cię ;**

Natan
Jeden z moich ulubionych lps
ma 20 lat.
Świetnie śpiewa!
Tworzy muzykę rockową.
Ma dziewczynę- Anabelle.\
Jest tajemniczy.
Dawniej występował jako Chłopak w masce.
Ma wiele tatuaży - każdy robił po jakiejś podróży.
Moja mama mówi na niego Serwetek xDD
Jego ulubionym ciuchem jest zielona obróżka.
Dostałam go za czerwony pasek ^^
Trzyma sztamę głównie z Ame.
Lubi także: Toma, Yano i większość ekipy.
MA młodszą siostrę i młodszego brata.
Rose
ma 17 lat.
Ma starszego brata Natana i młodszego brata Mike'a
Jej najlepszą przyjaciółką jest Valentine.
Uwielbia kolor różowy.
Prowadzi własnego bloga.
Jest zakochana w kumplu swojego brata- Tomie.
Niezbyt lubi Larottę, ponieważ jest ona dziewczyną jej Crusha.
Kompletnie nie umie śpiewać. Zawsze kiedy to robi pęka szkło XD
Jest początkującą modelką.

Tom
ma 20 lat
Ma dziewczynę- Larottę.
interesuje się piłką nożną.
Ma niezwykłe oczy.
Wszyscy mówią mu, że ma tatuaż. Tak naprawdę, to plamka, którą ma od urodzenia. Oczywiście mam na myśli kość ^^
Uwielbia chodzić w okularach przeciwsłonecznych 
Jest zawodowym aktorem.
Ogólnie rzecz biorąc to taki populars wielki XD

moje dogi razem:
Mam nadzieję, że jakieś nowe dojdą ^^
Ktoś chętny, żeby się wymienić jakimś lps za doga? XD
***************************


Dziękuje wam za przeczytanie!
Pamiętajcie o WASZYM MOMENCIE i Q&A!!!
Ja idę spać. Bo mam ferie aktualnie i jest 1;31
i będę szukać Viridi i Kylie. :c
~Pozdrawiam!
~Cya!
~Marta2003
PS: Damy radę pobić ilość 5 komentarzy ? ^^
PS2: Damy radę dobić do końca tego tygodnia 11 tyś wyświetleń?
PS3, Nie nie wymuszam komentarzy i wyświetleń! Ale to bardzo bardzo bardzo motywuje!







5 komentarzy:

  1. Śliczne dogi! Będzie post o twoich maniach? Na starym blogu chyba był ;> warto by to odnowić ;*

    Pytanka do Q&A:
    1. 10 ulubionych youtuberek
    2. Gdybyś mogła zmienić imię to na jakie?
    3. Ile LPS chciałabyś mieć?
    4. Czy widzisz LPS w swojej dalekiej przyszłości [na studiach i dalej]?
    5. Kim chcesz być w przyszłości?
    6. Czy gdyby były zawody w stylu 'spec od lps' do chciałabyś kimś takim być xd?
    7. Co sądzisz o podróbkach?
    8. Co sądzisz o przeróbkach?
    9. Wypowiedz się na już dość stary temat 'MLP to kopia LPS'
    10. Masz jakieś MLP?
    11. Ulubiony nie pop lps?
    12. Opisz siebie w 3 zdaniach
    13. Wymień swoje ibf
    14. Masz jeszcze naklejki od LPS?
    15. Zatrzymujesz opakowania po większych zestawach LPS?
    16. Ulubiony dodatek od LPS?
    17. Jak najbardziej lubisz się bawić lpsami xd?
    18. Kiedy nowy filmik na yt?
    19. Lubisz krainę lodu?
    20. Jeśli tak to czy tak jak ja kochasz Swena [tego renifera xd]?
    21. Czy jesteś Olaf i trochę brakuje ci ciepła xd?
    22. Jakie bajki disneya są twoimi ulubionymi?
    23. Jak się zazwyczaj ubierasz?
    24. Jaki kolor dominuje w twojej szafie?
    25. Bawisz się w LPSowe mikołajki, wielkanoc itp?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post;)
    Sliczne dogi :*
    Pytanka:
    1 jaki jest twoj ulubiony kolor
    2 jaka jest twoja ulubiona pora roku i miesiac
    3 jaka pore roku najmniej lubisz oraz jakiego miesiaca?
    4 grasz na jakims instrumencie?
    5 co najbardziej lubisz robic w wolnym czasie?
    6 jakim LPS chcialabys byc XD
    7 jakie sa twoje ulubione lpstuberki i (zwykle )youtuberki
    8 twoje ulubione dania (5)
    9 czy masz zwirzaka/i. (Ja mam dwa czarne koty 0.0)
    10 jaki ksztalt lps uwielbiasz a jaki jest twoim zdaniem najgorszy
    Sorki ze tak malo ale jest juz bardzo pozno
    w tej chwili jest dokladnie 6:16 o.o
    To ja koncze papatki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. :D
    Ja tez potrafię zniszczyć KAŻDE (dosłownie) KAŻDE buty. :D a oto pytanka. ;)

    1. Pizza vs Spaghetti Xd
    2. Lubisz swoją klasę? :D
    3. Lubisz szkole? ;p
    4. Czy Sierra chciałaby poznać Lune? :D
    5. Lubisz swoje imię?
    6. Blok vs dom jednorodzinny :P
    7. Top 3 ulu LPS Xd
    8. Jaki chciałabyś mieć kolor włosów? Xd
    9. Chciałabyś cofnąć czas?
    10. Chciałabyś poznać swoją przyszłość? Xdd
    11. Lubisz podróżować?
    12. Leciałas kiedyś samolotem? :D
    13. Jaki LPS ci sie NIE podoba? ;pp
    14. Kiedy nowa notka? (Xd)
    15. Lubisz kanara? (Bileciki do kontroli xdd :'))
    16. Lubisz pomidorowa?
    17. Czy lubisz tworzyć historie swoich LPS? :p
    18. Jakiego lpsa chciałabyś mieć? :)
    19. Wieś vs miasto :D
    20. Masz rodzeństwo?
    21. Ile LPS liczy twoja kolekcja? (Dokładnie) Xd
    22. Ulubiony kształt w oczach LPS? :D
    23. Czyje blogi LPS czytasz? ;))
    24. Lubisz pluszaki? :D
    25. Góry vs morze

    I to na razie tyle. C:
    Pozdrawiam z pociągu do Katowic. ^^

    TheKarrieLPS

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za pozdrowienia :3. Twoje dogi są śliczne :D. Trzymam kciuki, żebyś znazła jamniczki c:
    Pytania do Q&A:
    1. Kiedy masz urodziny?
    2. Kim chciałabyś być w przyszłości?
    3. Jaka jest Twoja jedna, ulubiona piosenka?
    4. Ile razy wymieniałaś się LPS?
    5. Do jakiego kraju NiE chciałabyś pojechać?
    6. Masz jakieś powiedzonko, które często powtarzasz?
    7. Znienawidzony przedmiot szkolny?
    8. Ulubiony rodzaj słodyczy?
    9. Lubisz masło? c:
    10. Wolisz tablicę na kredę, czy mazak? xd
    11. Ulubione kwiaty?
    12. Jak reagujesz na hejty?
    13. Kiedy ZTD? ^^
    14. Obiad mięsny czy bezmięsny?
    15. Lubisz się uczyć? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne dogi :). Mam nadzieję, że jamniki się znajdą i już nigdy ich nie zgubisz :) . Pytania do Q&A :
    1. Ile masz lps?
    2. Dlaczego Sierra jest maskotką bloga?
    3. Lubisz białą czekoladę?
    4. Masz "To nie książkę" ?
    5. Masz "Bałagan" Keri Smith?
    6. Boże Narodzenie vs Wielkanoc
    7. Leciałaś samolotem?
    8. Jaki kolor najbardziej lubisz?
    9. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
    10.Kto wie o Twoim blogu?
    11. Masz na coś uczulenie?
    12.Oglądasz Wspaniałe Stulecie?
    13. Owoce vs Warzywa
    14. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
    15. Jaką porę roku najbardziej lubisz?
    16. CO sądzisz on piłce nożnej?
    17. Lubisz w-f?
    18. Lubisz odpowiadać na pytania?
    19. Czy jest jakaś różnica między pepsi a coca-colą?
    20. Gdzie zaczęła się Twoja przygoda z LPS?
    21. Lubisz chodzić na zakupy?
    22. Jaki jest Twój ulubiony sport?
    23. Skąd masz większość swoich lps?
    24. Lubisz gorzką czekoladę?
    25. Boisz się sprawdzianu szóstoklasisty?
    26. Jesteś prawo czy lewo ręczna?
    27. Ile masz popularnych lps?
    28. Umiesz jeździć na łyżwach?
    29. Jeździłaś kiedyś na koniu?
    30. Jaki jest Twój ulubiony film?
    31. Wolisz niebieski czy czarny długopis?
    32. Lubisz historię?
    33. W co najbardziej lubisz się ubierać?
    34. Co najbardziej lubisz jeść?
    35. Laptop vs tablet
    36. Kiedy ślub Sierry?
    37. Gdzie pojechałabyś na najlepsze wakacje życia?
    38. Gdybyś przeniosła się do LPS'owego świata , którym lps byś była?
    39. Lubisz spać?
    40. Jadłaś sushi?
    41. Sól vs pieprz
    42. Jakie zwierzę najbardziej lubisz?
    43. Jak znalazłaś mój blog?
    44. Skąd bierzesz pomysły na notki?
    45. Wolisz rok szkolny czy wakacje?
    46. Masz długie włosy?
    47. Jaki dzień tygodnia lubisz najbardziej?
    48. Lubisz sprzątać?
    49. Zmęczyły Cię moje pytania?
    50. Popiszemy?
    ~Wisienka~
    (Jestem anonimem, bo napisałam pytania, zanim weszłam na konto xD)

    OdpowiedzUsuń