Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 27 lutego 2016

39. Sesja zdjęciowa + 3 akcje! + podsumowanie ferii 2016

                                                                  Witajcie kochani!

 Zacznijmy tradycyjnie od ogłoszeń parafialnych XD W tej chwili mam na myśli 4 akcje,
**********
Na początek zacznijmy od tej akcji:
                                               
Chcę sprzedać lub wymienić LPS. Oczywiście nie wszystkie bo u mnie " nietkniętych " przez tą akcje pozostaje dokładnie 160. Jeżeli chcecie pomóc to proszę was umieśćcie na swoim blogu to zdjęcie albo napiszcie dołączając najlepiej ten link: http://zlpsprzezzycie.blogspot.com/p/sprzedam-lub-wymienie.html   . Jesteście zainteresowani? napiszcie mi w komentarzu właśnie pod tym linkiem ^. 

AKCJA2!!!
Chcecie mi wysłać list? Kliknijcie w ten link : klik. Nie zgapiam od Julie spokojnie. Tylko pytam bo miałam kiedyś już takową propozycję.  :)

AKCJA3!!

Kiedy wbijecie 15.000 będzie nowa seria! Jeżeli chcecie ja jak najszybciej możecie umieścić jej zdjęcie na swoim blogu. Wywiady z takimi osobami jak LPSXerda :D . Napiszcie mi także czy gdzieś już widzieliście taką serię, bo wydaje mi się, że będzie ona tylko tutaj. a oto obrazek, który możecie u siebie umieścić :)) Bardzo bym wam za to dziękowała :)


Q&A
Możecie wciąż zadawać pytania tutaj: klik  Następną notką będzie własnie Q&A!
             **********
z ogłoszeń parafialnych to tyle więc przejdźmy do następnego tematu czyli podsumowania ferii. 
Mogę śmiało powiedzieć, ze ferie 2016 były moimi najlepszymi. Wydarzyło się wiele wspaniałych rzeczy. Może zacznijmy od najważniejszych? Zyskałam dwie wspaniałe przyjaciółki, a jedną z nich nawet spotkałam! Mowa tutaj o Karrie i Maślaczkowi :*. Pisałam z nimi codziennie(nie pomińmy w tym MeCatze ) ^^. NA moim blogu osiągnęłam ponad 11 tysięcy wyświetleń i ponad 220 komentarzy!Nie zapomnijmy, ze skończyłam z moją przerwą i można powiedzieć powróciłam do LPS.  Zdobyłam moje marzenie #5 Andy'ego oraz drugą Shadow, która uwaga uwaga nazywa się Crystalina tak jak u Karrie.  A teraz z mniej interesujących rzeczy: chodziłam spać około 1-4 zależności od moich planów i wstawałam między 12 a 15 XDD. W środę w pierwszym tygodniu byłam na SKS ponieważ mamy mieć zawody powiatowe z siatkówki. Przegramy to 100 pro XD. W piątek pierwszego tygodnia ferii była u mnie przyjaciółka na noc. Nie będę wam dawać tutaj dokładnych relacji, oprócz tego, że spałyśmy 2 h :"D . Przeczytałam lekturę do szkoły i zaczęłam ,,Urodzona o Północy" autorstwa C.C.Hunter . To chyba tyle z tych ferii? A no tak! Mam na poniedziałek kartę pracy z Angola i chyba 6 stron z polaka. Nie zapominając o 70 słówkach na ten tydzień. i 2 kartkówki po feriach D: . Dobrze zamknijmy tą część notki słowami: były to moje najlepsze ferie . Było świetnie i dziękuje Karrie, Maślaczkowi , MeCatze i mojej przyjaciółce Demi , że tak miło spędziłam czas :))
**********
Sesja zdjęciowa
Podczas robienia tych zdjęć był śnieg. Postanowiłam skorzystać z okazji , wzięłam LPS na dwór i powstało kilka fotek ^^
Jedno z moich ulubionych zdjęć . Moja Valentine nareszcie ma jakaś ładną fotkę c:

Nie mogłam nie zrobić fotki Hariet. Uwielbiam ją!

Jak mamy już Hariet, to musi być także jej chłopak - Yano! 

Natana też nie mogło zabraknąć. A może dlatego, ze mam co do niego dość duże plany? ^^

A tu w tych żółto zielonych listkach, które wg mnie w połączeniu ze śniegiem dają bardzo ładny efekt *-*

To zdjęcie także uwielbiam. Te roślinki i śnieg + Sierra Aww *u*

A tutaj trochę ciemne ale wg mnie także spk wyszło ^^

Kojarzy ktoś jeszcze Zacka - chłopaka Valentine? Nawet nie wiecie jak ciężko było go tam umieścić-,-

A Kate ktoś kojarzy? ^^ Postanowiłam zrobić jej kilka ładnych zdjęć, bo ładnie prezentowała się w szaliku XDD

Stoi sobie przy kamieniu. przypuszczam, że będzie jej później zimno. Tzn było bo już wróciła do domu XDD

I znowu Katcia <33 Moje podpisy są wyjątkowo bez sensu cn? XD

Lary też dosyć dawno nie było ^^ Do twarzy tzn pyszczka jej z tym zestawem *-*

Amusia też wzięłam , żeby mu się bez Sierry nie nudziło XDD

Jejciu Zack jest taki mega uroczy <33 Hipnotyzuje tym spojrzeniem po prostu <33

I Valentine na gałązce <33 Wiem jest mokra ale tak wygląda epicko :d

Yano z serii - nawet nie wiecie jak trudno było go tam postawić!

To zdjęcie mi się obcięło ;// Ale wg mnie Lara wyszła całkiem spk ^^ Kurcze nawet bym opowiadanie do tego zdjęcia wymyśliła :o 

Natan na drzewie. *podpisy bez sensu zawsze spk* * bo wcale nie widać gdzie jest*

Te gałązki mi się tak strasznie podobają <33 Więc Sierra musiała mieć na nich zdjęcie. Jej nowe prof XDD

I takie spoczko ujęcie na jakimś krzaku xd
**********
Jeżeli chodzi o tą notkę to byłoby na tyle, Podobały wam się zdjęcia? Co sądzicie o takich opisach jak np ten ferii? Następną notką będzie chyba Q&A. Chcecie jakieś opowiadanie? 
Pozdrawiam!
~Cya!
~Marta2003








7 komentarzy:

  1. Super notka :3. Czekam na wywiadową serię :D. Fajny opis ferii. Dziękuję za miłe słowa ^^. Poznałyśmy się przed feriami, ale ok XDD. Oczywiście śliczne zdjęcia, i tak, każdy musi kojarzyć Kate! xD
    Pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie akcji 1 umieściłam na blogu ;3. Czekam z niecierpliwością na wywiady! Będzie też wywiad z endi100 xd? To była popularna youtuberka moich początków w świecie LPS XD. Śliczne zdjątka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sesja zdjęciowa i podsumowanie. ^^
    Obrazek twojej akcji umieszczę na blogu jak tylko na niego wejdę, a podsumowanie miałam w planach na samym początku maratonu. :3

    Pozdrawiam! ;*
    TheKarrieLPS

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :3
    Obrazek wstawię na bloga(postaram się).


    Enjoy❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju z Xerdą?! Kocham ją i czekam.


    ~ja

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER BLOG!!!
    Wpadłam przez przypadek i zostanę na dłuuuuugo :))
    Poleciłam Cię u mnie!
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń