Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 23 lutego 2016

38. Jeden z najlepszych dni EVER - spotkanie z Karrie

Witajcie Kochani!

Dzisiaj jest dla mnie bardzo, bardzo wyjątkowy dzień ^^. Zastanawiacie się pewnie dlaczego? Choć w sumie raczej nie, bo w tytule notki pisze :D. Tak! Spotkałam się z Karrie!  Ale zanim opis odpowiem na komentarze i oczywiście ogłoszenia parafialne  XD.
         ***************

Odpowiedzi:

Śliczne dogi! Będzie post o twoich maniach? Na starym blogu chyba był ;> warto by to odnowić ;*... ( pytania na Q&A więc nie wklejam tutaj XD)
Masz rację ^^ Taki post się pojawi ;**
Super post. :D
Ja tez potrafię zniszczyć KAŻDE (dosłownie) KAŻDE buty. :D a oto pytanka. ;)...(jak wcześniej ;**)
Więc witaj w klubie! XDD
Dzięki za pozdrowienia :3. Twoje dogi są śliczne :D. Trzymam kciuki, żebyś znazła jamniczki c:(^)
Dziękuję Ci <33 Mam nadzieję, że się znają :c

A teraz ogłoszenia bardzo ważne więc przeczytajcie c;
WASZ MOMENT:
Otóż nie będzie go. Zauważyłam, że chyba nikt nie chce.
Q&A
Możecie pisać pytania tutaj: KLIK

******************
A teraz czas na  relację!

 Nie mogąc zasnąć do 2:30 wstałam o 11 ustawiając później trzy drzemki czyli najprościej: 11:30 XD Później zjadłam śniadanko i postanowiłam się ogarnąć i spakować torbę. Był czas pojechać do Bielska-Białej. Przez całą drogę pisałam z Karrie ;**. Dojechałam i poszłam na miejsce spotkania - pod empik. Usiadłam razem z rodzicami na murku i czekałam na Karrie. równo o 15 spotkałyśmy się i zaczęło się nasze spotkanie. Pierwsze było trochę stresu ale szybko się rozkręciłyśmy. Później poszłyśmy do Pepco i przeglądałyśmy petkowe zestawy ( a co z tego że były tylko dwa XDD) Był taki domek z G4 co w smyku jak lookałyśmy był za 200 a w Pepco za 80 ;-: . Więc po wycieczce do Pepco XD wbiłyśmy do rosmana a tam znowu same G4. Następny był Smyk. A tam oczywiscie tylko G4. Mam kilka zdjątek ze smyka ^^ 

Więc dwie fotki opakowań z pojedyńczymi ( jedno by Karrie ) i taka szkarada - lalka D:

Oraz nowa promocja kolekcjonerska na komondora. I to pytanie: czy masz już wszystkie? Rozwala XD

Później połaziłyśmy po różnych sklepach. Byłyśmy w RESERVERED ( przeczytajcie tak jak się mówi XD) a obok było tchibo. I zrobiłyśmy tym sklepom fotki więc paczcie XDD O właśnie! Znalazłyśmy też piękny wóz z podróbą Hello Kitty xDD Niestety był później oblężony przez dzieci i nie udało nam się nim przejechać :') później do księgarni Matras XD ( pozdro dla tych co wiedzą o co mi chodzi XDD)
  
                           
Przyznać się, kto chce pierścionek zaręczynowy z Tchibo? XDD
Następnym naszym celem była lodziarnia. Wzięłyśmy takie same lody - cytrynowy sorbet i ulubione ( tak to nazwa lodów XD) w kubeczkach.
Taki deser przed obiadem XDD
Właśnie minęła godzina.
Później łaziłyśmy po sklepach w poszukiwaniu jakiegoś ładnego naszyjnika w przyzwoitej cenie. No wiecie, takiego przyjaźni ^^
I znalazłyśmy podczas ponownej wizyty w pepco,
ładny?
                  

              W ręce i na szyi ^^ Podoba wam się? JA to to czarne serduszko a Karrie to to srebrne  ;**
Później poszłyśmy na obiad do Maca i się wymieniłyśmy. Wzięłyśmy frytki i colę. Pokażę wam fotki jedzenia XD i kilku lps. Nareszcie miałam w ręku Ashley AWW *w* Widziałam także tą śliczną London i Lunę <3 Sierra i Luna się poznały oraz Ame i jego bliźniak(?)  Focie :







Miałyśmy sobie jeszcze zrobić zdjęcia w takiej budce ( Marta brawo mądra nie wie jak się to nazywało :'D) Bo w żadnej restauracji nie chcieli nam rozmienić dychy xDD wróciłyśmy do swoich rodziców ( Karrie jeszcze do rodzeństwa) i się pożegnałyśmy .
Dzień uważam za bardzo udany. Mam nadzieję, że spotkamy się szybko po raz kolejny <33

A teraz przejdźmy do wymiany:
 Dałam Gerarda za moje marzenie #5...
Biały collie!
Był moim wielkim marzeniem<33
Nazwałam go Andy ^^ 
Jeszcze nie mam tak do końca charakteru i wgle\
Ale jak wymyślę do końca napiszę o nim ^^
Owszem mam drugą Shadow :')
Nie ma jeszcze imienia. Ale mam zamiar Wymienić się za Shadow albo jakiś fajny custom? A ona zostanie Shadow XDD

Dostałam także list, w którym był śliczny rysunek. a raczej dwa rysunki ;**
 


Oraz dodatki:
Dziękuje za przeczytanie!

Pozdrawiam z całego serduszka Karrie i Jej LPS Miasto ^^
~Cya!
~Marta2003

PS: zauważyłam, że ostatnio coraz mniej komentujecie :c Uwierzcie, komentarze są bardzo motywujące.

7 komentarzy:

  1. Dzień był pierwszorzędny!
    Spotkanie tez! ;*
    Mega relacja, a najlepsze "czuje sie jak bandyta". :D I jak tu sie schować na ruchomych schodach? XDD
    Myśle, ze powinnismy to powtórzyć, so... Wbijaj do Lubelskiego! ^^
    Heh, Luna pozdrawia Sierrę, a RICK swojego bliźniaka. :D

    Pozderki ;***
    TheKarrieLPS lub Olgusia The Kotel XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post,
    ach zazdroszcze Ci tego spotkania ;)
    śliczne petki z wymiany
    A i bardzo Ci dziękuje za komentarz skorzystałam z pomysłow ^.^
    Pozdrowionka
    ~Wercia~ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jeszcze jedno wspaniały wystrój bloga♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajne spotkanie :3. Podoba mi się też wystrój bloga ^~^.

    ~Ciastko (dziu dziu xd)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję spotkania z Karrie! ;D
    Fajne LPSy z wymiany. Mam tego collie, to mój ulubiony LPS. ♥
    i on nie jest biały

    OdpowiedzUsuń
  6. super notka! am pytanie wy same chodziłyście po tych sklepach? I czy to sfera?

    OdpowiedzUsuń